Sinds overschakeling van abonnement naar prepaid zijn alle inkomende oproepen "onbekend".
Kan iemand dit probleem oplossen aub?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: morgen als de proximus medewerkers weer langskomen op het forum kunnen ze dit eens natrekken voor u.
NB: Valt wel vaker voor
zie bv nog zo'n melding gisteren
>
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-onbekend-sinds-omschakeling-naar-pay-en-go-46744
NB: Valt wel vaker voor
zie bv nog zo'n melding gisteren
>
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-onbekend-sinds-omschakeling-naar-pay-en-go-46744
Ik heb een aanpassing gedaan op je gsm nummer, de oproepen zouden niet meer als 'onbekend' moeten toekomen nu, tenzij degene die je belt zijn nummer verborgen heeft natuurlijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.