Heden mijn aanrekening ontvangen. Bij nazicht was er een rubriek allerlei, met ondervedeling, automatisch inlichtingen. Hier werd een bedrag van 15,72 euro aangerekend , het betreft 11 gesprekken naar het nummer 1234 . Na contact bleek dit het infonummer te zijn. De connectiekost bedraagt 1 euro , en dan per sec . Nu heb ik dit nummer nog nooit gebruikt (gebruik altijd www.1207.be) om iets te zoeken. Het betrof een zaterdag , het eerste gesprek was om 17.48.08 en duurde 6 sec , prijs 1,1785 . En zo 11 x op een tijdsspanne van 20 min. Telkens gesprekken van max 11 sec. Ik zou helemaal niet weten wat deze gesprekken inhouden, of de supportdienst zei men dat men er niks kan aan doen. Er zou gebeld zijn met mijn nummer. De kleinkinderen zijn normaal enkel de zondag hier, dus ik begrijp niet wie er gebeld heeft met mijn vast toestel. We zijn slechts met 2 personen , en niemand weet hiervan. Ik heb het enkel geconstateeerd omdat het factuurbedrag abnormaal hoog was. Anderzijds begrijp ik ook niet waarom dit nummer onmiddellijk 1 euro kost , en dan per sec wordt verrekend, is toch waanzin. Kan iemand hier iets aan doen of grondig nakijken , of kan men dit nummer schrappen vermits 1207 gratis is???
Ben reeds 40 jaar klant , doch blijkbaar is belgacom onfeilbaar in de facturatie, kan dit niet verkeerd zijn?? dank bij voorbaat.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.