Het grote V6 decoder topic



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

749 reacties

Reputatie 7
Badge +4
FRT, kan je de decoder even herstarten via de stroomschakelaar achteraan, en laten weten of het zich dan nog voordoet? Dit probleem zou na de meest recente update moeten zijn opgelost.
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen! Ik wens jullie allen een heel fijn weekend toe!

Grtjs, Charlotte
Reputatie 7
Badge +4
koos, dit is doorgegeven aan de bevoegde dienst maar zij zijn niet aanwezig na 16.30 dus ze behandelen dit deze voormiddag
Reputatie 7
Badge +6
Leuke tip br0ke23, ik geef het door!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Smoske,

1 van de voorwaarden om het UHD kanaal te kunnen krijgen is dat de V6 de enige decoder op je lijn is, ik zie dat er momenteel 2 decoders geregistreerd staan op jouw lijn, de V6 en nog een V5. Dit is de reden dat je geen kanaal 996 hebt.

Groetjes,

Kim
Je zegt omslachtig, ik heb in de lijst van te kiezen bronnen dus verschillende bronnen ik moet nogal dikwijls schakelen tussen HDMI1 en HDMI2 deze staan nu (ongelukkig) juist in het midden dus een 3 tal ingangen er boven een 4 tal ingangen er onder, dat wil dus zeggen als ik op HDMI1 sta en naar HDMI2 'juist er onder) wil gaan het inderdaad even snel gaat met 'EXT' alleen (één plaats naar beneden), maar als ik dan terug moet naar HDMI 1 dan moet ik met "EXT" 7 maal drukken om op HDMI1 te geraken en met "TV-mode"+ "pijl-omhoog" slechts 1 maal.
Hopelijk is mijn uitleg nu wat duidelijker, wat ik eigenlijk juist wou aantonen, soit in ieder geval was het voor mij veel gemakkelijker en ging het veel vlotter op deze manier.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Smoske, ik zie nu inderdaad maar 1 decoder meer staan. Kan je voor je afstandsbediening menu en 1 tegelijkertijd ingedrukt houden tot de proximus toets 2 maal knippert (richt de afstandsbediening ondertussen naar de decoder)? Op die manier zet je de bleutooth modus uit op je afstandsbediening, werkt het daarna terug?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stef1989 heeft u de decoder nog eens opnieuw uit de stroom gehaald en terug ingestoken nadat de andere decoders van de lijn zijn gehaald? groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stef1989 Blij dat te horen. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Carlke u kan best nadat de andere decoders afgemeld zijn u v6 decoder nog eens uit de stroom halen en na een 10 tal seconden terug insteken. Nadien zou u het kanaal 996 moeten kunnen vinden. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Carlke ik geef dit even door naar de betrokken diensten , ik hou je op de hoogte. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
met welke regelmaat ondervind je dit probleem met klank/beeld ?
is dit meerdere malen per week, dag, uur ?
Reputatie 7
Badge +4
ok, kan je je bevindingen doorgeven
dan kunnen we het test team hiervan op de hoogte stellen
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen PinkLady, ik stel voor de we de decoder omruilen, kan je mij via privé bericht het voglende bezorgen?

klantennummer en gsm nummer.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Reputatie 7
Badge +4
hi TomEe

Kan je ons via privebericht je klantengegevens doorsturen ?
dan kunnen we dit laten nakijken en doorgeven naar het testteam

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
robijn

Ondervind je nog steeds problemen hiermee ?
Reputatie 7
Badge +4
Ok, hou ons op de hoogte. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom,

ik vraag het na aan ons engineering team en houd je op de hoogte.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +6
Hello! Tijdens nacht van 27/02 op 28/02 zal er een nieuwe update worden verstuurd naar je decoder. We raden aan je decoder in standby te laten staan.

Een aantal problemen werden opgelost, waaronder:
  • Het automatisch aanschakelen van de TV als u de decoder uit standby haalt, werkt nu ook als u uit eco-modus komt
  • Netflix issue bij het bekijken van een 4K film: het probleem met ondertitels en audio desync zou moeten opgelost zijn
  • De geldigheidsduur van een serieopname wordt nu correct weergegeven
Reputatie 7
Badge +4
Marc, ik heb dit doorgegeven aan ons IT team. Bedankt voor de feedback. Als wij hier meer informatie over krijgen, dan laten we je dit weten. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Ik stuur het door naar de betrokken dienst zodra dit kan nagekeken worden, alvast bedankt voor je feedback.
Reputatie 1
Vervelendste probleem voor mij is dat de V6 constant een aan signaal verzend naar ofwel de tv ofwel de receiver. Als je dan tracht om bijvoorbeeld je blu-ray speler aan te zetten terwijl de V6 opstaat, zal die onmiddellijk ook weer terugschakelen naar de HDMI verbinding en bijvoorbeeld de blu-ray speler weer afzetten.... Dat is eenvoudigweg een verkeerd gebruik van HDMI CEC....
Reputatie 7
Badge +6
We doen er alles aan om dit samen met de release beschikbaar te maken. Er is momenteel geen ontwikkeling voorzien voor Youtube op de andere decoders.
Reputatie 7
Badge +4
GeertVc,

Heb je dezelfde problemen met je oude decoder of is dit enkel met de v6?

Groeten
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je v5 eens even terug zetten om te testen of dit hetzelfde is? Is het mogelijk om een test te doen met lan kabel die rechtstreeks van bbox naar decoder gaat?