Vorige maand idem in Nederland en toen heeft een telefoontje naar de klantendienst van Proximus dit opgelost. (Reset simkaart).
Nu vanuit Frankrijk reeds driemaal naar de klantendienst gebeld en nu krijg ik te horen dat het aan de iPhone ligt.
Heb vandaag ook Apple support gecontacteerd maar daar zeggen ze dat dit aan de provider ligt...
Ik heb op dit forum nog gelijkaardige problemen gelezen maar geen enkele oplossing.
Wat te doen? Weet iemand raad......?
Thx
Je mag je GSM nr. toevoegen aan je profilel aub, dan kijken we dit na.
Groeten Geert
Alvast bedankt om een oplossing te willen zoeken!
Nog steeds “mobiele data activeren niet mogelijk. PDP identiteit wordt niet geaccepteerd”.
Wifi en bellen werken dus wel.
Bij Apple Support was men vanmorgen andermaal formeel: dit zou aan de provider liggen.
Vooral raar dat ik dit vorige maand in Nederland ook had en dat het toen na een reset van de simkaart wél terug werkte.
Wat stelt u voor aub?
Voor een nieuwe SIMkaart zal je even in België moeten passeren.
Beste,
Ondertussen opnieuw identiek probleem gehad vorige week in Nederland.
Ik heb op jullie aanraden maanden geleden mijn simkaart omgeruild voor een nieuwe.
Ik had deze keer een tweede iphone bij en heb de simkaart daarin geplaatst en deze geeft identiek dezelfde melding: PDP-identiteit niet geaccepteerd.
Men houdt mij nu weeral exact een week aan het lijntje en ik hoor geen verklaring, laat staan een oplossing. Ik heb al wel een dossiernummer gekregen…
Zojuist nog gebeld met de “bizz-experts”. Ze gingen mij binnen de 10 min terugbellen.
En dit gebeurt dan gewoon niet. Zo behandel je klanten toch niet…?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.