Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelBladzijde 1 / 2
Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
mijn xbox is via een wifi booster bekabeld verbonden en alles is weer terug zoals het hoort, ipv6 inbegrepen, nogmaals bedankt voor uw hulp!
A
Ik zie niet direct een fout op jouw inkomend signaal zitten. Is jouw Xbox via WiFi verbonden?
Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
ik heb mijn signaal al terug maar nog geen ipv6, is dat normaal?
en indien u het kunt zien, weet u of er iets mis is met mijn internet want de statistieken van een netwerk test via mijn xbox zijn slechter dan ooit
Dankuwel!
A
Ik heb nogmaals de optie voor jou gedeactiveerd, vervolgens geheractiveerd. Hierdoor zal je wel even jouw signaal verliezen.
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
goeiedag wenzel, het blijkt dat mijn ipv6 weer weg is, zou u nog een keer kunnen doen wat u vorige keer deed?
.
PS: 't is gelukkig nog altijd in orde, maar 't is natuurlijk nog maar 11 dagen geleden dat het terug in orde gekomen is.
Vreselijk he, wanneer dingen niet werken als het hoort, en als je dan nog een telefonische hulpdienst hebt waarvan de werknemer niet altijd 100% weet waar ze het over heeft.
My proximus werkte een keer niet dus moest ik regelmatig mijn volume telefonisch bijvullen, 1 keer kreeg ik een mevrouw aan de lijn die zei dat er sinds tuttimus (het pakket dat ik heb) geen 750gb limiet op onbeperkt internet zit, dat was al sinds de eerste dag dat ik aangesloten zat bij proximus en nu nog steeds
ik vraag mij gewoon af of de bbox3 na verloop van tijd om één of andere redenen zijn IPv6 instelling niet verliest! enfin 't is maar een vermoeden van mij …….'k ga ondertussen voor alle zekerheid nog een de test doen bij mij.
PS: 't is gelukkig nog altijd in orde, maar 't is natuurlijk nog maar 11 dagen geleden dat het terug in orde gekomen is.
PS: 't is gelukkig nog altijd in orde, maar 't is natuurlijk nog maar 11 dagen geleden dat het terug in orde gekomen is.
Ja die heb ik momenteel
Gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik het ook voorgehad heb kort geleden, is het ook een bbox3V+ die je hebt ?
Ja ik nam het serieus omdat ik dacht dat dat de oorzaak van het misverstand was tussen mij en de telefoon technische dienst, dacht dat zij dacht dat ik dacht dat ik geen internet 6 in plaats van 4 had 😅
Wat ingewikkeld
Omdat het om meer dan alleen het nummer gaat, de gemiddelde klant houd zich niet bezig met internet protocol versies
De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
Het spijtige is wel daat ik hiervoor getelefoneerd heb en dat de mevrouw aan de lijn zei dat proximus hier niks aan kon doen en dat ze pas iets zouden doen wanneer er meer meldingen binnenkwamen maar ik ben ervan overtuigd dat 90% van de klanten nog nooit van ipv6 gehoord hebben
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw hulp!
A
Als alles in orde is, dan hoeft het niet meer 😉 Had nog op het laatst mijn post gewijzigd, ik had jouw nieuw bericht nog niet gezien.
De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
Ja, heeft u dat gedaan? En zo ja is er toevallig een manier waardoor ik dat zelf kan oplossen moest het zich nog een keer voorkomen?
Zeker? Want zover ik zie ondersteunen nu alle toestellen ipv6
A
Kan je eens proberen met alle netwerkapparatuur af te koppelen en één voor één ze terug aan te sluiten en nogmaals te proberen?
EDIT: Dus op alle toestellen is het nu in orde?
EDIT: Dus op alle toestellen is het nu in orde?
En op de andere toestellen ook
Ik speel vaak spelletjes en ben er achter gekomen dat ipv6 veel verbindings problemen oplossen omdat de nat niet meer nodig is, ik heb een xbox verbonden via een repeater van proximus en 1 verbonden met de modem zelf en beide gebruiken ipv4, ik heb op de xbox aan de modem nog geen test gedaan via ipv6-test.com maar op mijn computer die via de repeater is verbonden en mij gsm die draadloos is verbonden wel en beide gaven aan dat er geen ipv6 bereikbaar was
A
Weet je hoe lang je dit probleem al hebt dan? Heb je al geprobeerd met een totaal ander toestel te testen?
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.