Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelgeen ipv6
ik heb geen ipv6 in huis, hoe kan ik dit krijgen/oplossen?
Bladzijde 2 / 2
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Oh wouw, dat is snel, vond het al raar dat ik opeens verbinding verloor,
Ik heb hem vorige week nog een hard reset (met die knop van achteren) gegeven
A
Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.