Beantwoord

geen ipv6

  • 13 August 2019
  • 27 reacties
  • 620 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.

Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html


Oh wouw, dat is snel, vond het al raar dat ik opeens verbinding verloor,
Ik heb hem vorige week nog een hard reset (met die knop van achteren) gegeven
Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.

Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Reageer