Beantwoord

geen ipv6

  • 13 August 2019
  • 27 reacties
  • 620 Bekeken

ik heb geen ipv6 in huis, hoe kan ik dit krijgen/oplossen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 August 2019, 17:14

Bekijk origineel

27 reacties

Ik zie niet direct een fout op jouw inkomend signaal zitten. Is jouw Xbox via WiFi verbonden?

Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
Ik zie niet direct een fout op jouw inkomend signaal zitten. Is jouw Xbox via WiFi verbonden?

Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?

mijn xbox is via een wifi booster bekabeld verbonden en alles is weer terug zoals het hoort, ipv6 inbegrepen, nogmaals bedankt voor uw hulp!
Kan je eens proberen met alle netwerkapparatuur af te koppelen en één voor één ze terug aan te sluiten en nogmaals te proberen?

EDIT: Dus op alle toestellen is het nu in orde?
Als alles in orde is, dan hoeft het niet meer 😉 Had nog op het laatst mijn post gewijzigd, ik had jouw nieuw bericht nog niet gezien.

De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
Was maar een flauwe grap van mij hoor "6 in plaats van 4 " = "6 ipv 4" ☺️
.
Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.

Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

goeiedag wenzel, het blijkt dat mijn ipv6 weer weg is, zou u nog een keer kunnen doen wat u vorige keer deed?

Ik heb nogmaals de optie voor jou gedeactiveerd, vervolgens geheractiveerd. Hierdoor zal je wel even jouw signaal verliezen.
Ik heb nogmaals de optie voor jou gedeactiveerd, vervolgens geheractiveerd. Hierdoor zal je wel even jouw signaal verliezen.
Dankuwel!
Ik heb nogmaals de optie voor jou gedeactiveerd, vervolgens geheractiveerd. Hierdoor zal je wel even jouw signaal verliezen.
ik heb mijn signaal al terug maar nog geen ipv6, is dat normaal?
en indien u het kunt zien, weet u of er iets mis is met mijn internet want de statistieken van een netwerk test via mijn xbox zijn slechter dan ooit

Aan het volume ligt het normaal gezien ook niet

Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.

Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.

Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html


Oh wouw, dat is snel, vond het al raar dat ik opeens verbinding verloor,
Ik heb hem vorige week nog een hard reset (met die knop van achteren) gegeven
Weet je hoe lang je dit probleem al hebt dan? Heb je al geprobeerd met een totaal ander toestel te testen?
Ik speel vaak spelletjes en ben er achter gekomen dat ipv6 veel verbindings problemen oplossen omdat de nat niet meer nodig is, ik heb een xbox verbonden via een repeater van proximus en 1 verbonden met de modem zelf en beide gebruiken ipv4, ik heb op de xbox aan de modem nog geen test gedaan via ipv6-test.com maar op mijn computer die via de repeater is verbonden en mij gsm die draadloos is verbonden wel en beide gaven aan dat er geen ipv6 bereikbaar was
Heb het net getest op de xbox bekabeld aan de modem een daar heeft ie het wel

En op de andere toestellen ook
Kan je eens proberen met alle netwerkapparatuur af te koppelen en één voor één ze terug aan te sluiten en nogmaals te proberen?
Zeker? Want zover ik zie ondersteunen nu alle toestellen ipv6
Dus op alle toestellen is het nu in orde?
Ja, heeft u dat gedaan? En zo ja is er toevallig een manier waardoor ik dat zelf kan oplossen moest het zich nog een keer voorkomen?
Als alles in orde is, dan hoeft het niet meer 😉 Had nog op het laatst mijn post gewijzigd, ik had jouw nieuw bericht nog niet gezien.

De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.

Het spijtige is wel daat ik hiervoor getelefoneerd heb en dat de mevrouw aan de lijn zei dat proximus hier niks aan kon doen en dat ze pas iets zouden doen wanneer er meer meldingen binnenkwamen maar ik ben ervan overtuigd dat 90% van de klanten nog nooit van ipv6 gehoord hebben

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw hulp!
ja....., 6 ipv 4 dat zal iedereen niet direct begrijpen 😉 ☺️
ja....., 6 ipv 4 dat zal iedereen niet direct begrijpen 😉 ☺️
Omdat het om meer dan alleen het nummer gaat, de gemiddelde klant houd zich niet bezig met internet protocol versies
Was maar een flauwe grap van mij hoor "6 in plaats van 4 " = "6 ipv 4" ☺️
Ja ik nam het serieus omdat ik dacht dat dat de oorzaak van het misverstand was tussen mij en de telefoon technische dienst, dacht dat zij dacht dat ik dacht dat ik geen internet 6 in plaats van 4 had 😅

Wat ingewikkeld
Gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik het ook voorgehad heb kort geleden, is het ook een bbox3V+ die je hebt ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik het ook voorgehad heb kort geleden, is het ook een bbox3V+ die je hebt ?
Ja die heb ik momenteel

Reageer