Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelBladzijde 1 / 2
A
Ik zie niet direct een fout op jouw inkomend signaal zitten. Is jouw Xbox via WiFi verbonden?
Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
Ik heb even jouw hele bindingsessie gereset. Kan je nog eens proberen?
mijn xbox is via een wifi booster bekabeld verbonden en alles is weer terug zoals het hoort, ipv6 inbegrepen, nogmaals bedankt voor uw hulp!
A
Kan je eens proberen met alle netwerkapparatuur af te koppelen en één voor één ze terug aan te sluiten en nogmaals te proberen?
EDIT: Dus op alle toestellen is het nu in orde?
EDIT: Dus op alle toestellen is het nu in orde?
A
Als alles in orde is, dan hoeft het niet meer 😉 Had nog op het laatst mijn post gewijzigd, ik had jouw nieuw bericht nog niet gezien.
De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
.
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
goeiedag wenzel, het blijkt dat mijn ipv6 weer weg is, zou u nog een keer kunnen doen wat u vorige keer deed?
A
Ik heb nogmaals de optie voor jou gedeactiveerd, vervolgens geheractiveerd. Hierdoor zal je wel even jouw signaal verliezen.
Dankuwel!
ik heb mijn signaal al terug maar nog geen ipv6, is dat normaal?
en indien u het kunt zien, weet u of er iets mis is met mijn internet want de statistieken van een netwerk test via mijn xbox zijn slechter dan ooit
A
Ik probeer even om jouw IPv6 optie te resetten. Jouw modem zal enkele keren herstarten.
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Heb je de modem zelf ook al een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Oh wouw, dat is snel, vond het al raar dat ik opeens verbinding verloor,
Ik heb hem vorige week nog een hard reset (met die knop van achteren) gegeven
A
Weet je hoe lang je dit probleem al hebt dan? Heb je al geprobeerd met een totaal ander toestel te testen?
Ik speel vaak spelletjes en ben er achter gekomen dat ipv6 veel verbindings problemen oplossen omdat de nat niet meer nodig is, ik heb een xbox verbonden via een repeater van proximus en 1 verbonden met de modem zelf en beide gebruiken ipv4, ik heb op de xbox aan de modem nog geen test gedaan via ipv6-test.com maar op mijn computer die via de repeater is verbonden en mij gsm die draadloos is verbonden wel en beide gaven aan dat er geen ipv6 bereikbaar was
En op de andere toestellen ook
Zeker? Want zover ik zie ondersteunen nu alle toestellen ipv6
Ja, heeft u dat gedaan? En zo ja is er toevallig een manier waardoor ik dat zelf kan oplossen moest het zich nog een keer voorkomen?
De hier gedane acties kunnen jammer genoeg niet door jou gedaan worden. Mocht je nog problemen hebben, meldt ze maar gerust, dan kijken we even verder.
Het spijtige is wel daat ik hiervoor getelefoneerd heb en dat de mevrouw aan de lijn zei dat proximus hier niks aan kon doen en dat ze pas iets zouden doen wanneer er meer meldingen binnenkwamen maar ik ben ervan overtuigd dat 90% van de klanten nog nooit van ipv6 gehoord hebben
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw hulp!
Omdat het om meer dan alleen het nummer gaat, de gemiddelde klant houd zich niet bezig met internet protocol versies
Ja ik nam het serieus omdat ik dacht dat dat de oorzaak van het misverstand was tussen mij en de telefoon technische dienst, dacht dat zij dacht dat ik dacht dat ik geen internet 6 in plaats van 4 had 😅
Wat ingewikkeld
Gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik het ook voorgehad heb kort geleden, is het ook een bbox3V+ die je hebt ?
Ja die heb ik momenteel
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.