Mijn ouders zijn al meer dan 50 jaar klant bij Proximus. Op 72 jarige leeftijd hebben ze eindelijk de stap gezet naar een smartphone. Hiervoor moeten ze hun Pay&Go-kaartje laten opnemen in een abo.
2 weken geleden naar de Proximus boetiek in Hasselt gegaan. Advies Tuttimus.
Vandaag bevestiging gekregen Familus (!!!)
Opnieuw 30 min met vriendelijke klantendienst aan de lijn gehangen om het in orde te krijgen.
Als je dan aan het einde smeekt om een cadeau voor 69 euro te mogen kiezen krijg je droogweg te horen dat dat voor nieuwe internetklanten is.
Misschien eens voor 2 jaar overstappen naar Telenet. Daar hebben ze ook leuke cadeau’s én daar kunnen bestaande abonnees MET een PACK diezelfde cadeau’s met een behoorlijke korting aankopen.
Neem daar eens een voorbeeld aan beste Proximus.
Ik ben trouwens ook al meer dan 20 jaar klant en dacht er ook aan een Tuttimuspakketje te nemen of zou ik opteren voor een Telenet Wigo pakketje….