Sinds ik aangesloten ben op het glasvezelnetwerk sinds november 2018 krijg ik een duurdere factuur.
Normaal gezien betaald ik +/- 103,00 Euro voor mijn facturen. En nu is voor de tweede keer 115,00 Euro.
Ik heb reeds geweest naar een contactcenter van Proximus in december na mijn eerste factuur.
Er was Multi Nl boeket aangerekend. Hij heeft dat aangepast, en de man zei dat het ging in orde komen bij de volgende factuur.De aanrekening van 10 januari 2019 is nog steeds dezelfde nl. 115.07.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: je kunt ook een klacht indienen via deze weg
>https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ik ken mijn nummer
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indien
- klik daar vanonder rechts op" mail ons"
- daar wordt gevraagd op wel mailadres ze mogen reageren en kun in het tekstvak je probleem/vraag uitleggen ...
>https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ik ken mijn nummer
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indien
- klik daar vanonder rechts op" mail ons"
- daar wordt gevraagd op wel mailadres ze mogen reageren en kun in het tekstvak je probleem/vraag uitleggen ...
Gevame,
Ik verwijs naar dit topic:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/in-verband-met-factuurvragen-44389
of naar de weg die Martin aangeeft hierboven.
Mvg,
Wim
Ik verwijs naar dit topic:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/in-verband-met-factuurvragen-44389
of naar de weg die Martin aangeeft hierboven.
Mvg,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.