Skip to main content
Kreeg net een email in de bus waarin staat dat ik de nieuwe decoder mag testen. Als je erop klikt kom je op een niet beveiligde website, dus ik durfde niets in te vullen. Is dit wel echt van Proximus?
zeggen ze ook over welke decoder het gaat
nee, ze praten wel over de voordelen ervan:



Een nieuwe tv-interface met de beste gepersonaliseerde aanbevelingen.

Eenvoudig zoeken naar films en series.

Programma gemist? Met TV Replay+ keer je tot 36 uur terug in je tv-gids, én kan je ook snel doorspoelen in het programma dat je uitgesteld bekijkt.

mogelijkheid om in 4K Ultra HD-kwaliteit te kijken als je een 4K-tv hebt.

Vooraf geïnstalleerde apps zoals YouTube en Netflix*.

Een afstandsbediening met Bluetooth.

En nog veel meer…

De kinderslot-functie is momenteel niet beschikbaar. Binnenkort wordt de functie weer geactiveerd.
Best dan de reactie van Proximus medewerkers afwachten want die kunnen dit met zekerheid bevestigen of het al over de toekomstige nieuwe decoder gaat of indien het phishing mail betreft!
We hebben de vraag gesteld aan de betrokken dienst. Zie ook topic echte of valse mail van Proximus
Ondertussen hebben we confirmatie dat de mail inderdaad wel van ons komt en er dus een test van de V7 wordt opgestart met een beperkt aantal klanten.

Eind mei werden een 200K klanten gecontacteerd met de vraag of ze dit jaar ( geen detail over planning ) de V7 decoder zouden willen testen. De deelname is vrijblijvend en buiten de gratis huur in de testperiode en TV Replay+ hangt er geen andere vergoeding of beloning aan de deelname. Alle klanten die technisch in aanmerking komen werden gecontacteerd via e-mail. Op basis van de feedback gaan we proberen een 7500 klanten te selecteren. De startperiode van de pilot wordt later meegedeeld. Momenteel zijn de resultaten van de interne testen nog niet afdoende om dit nu vast te leggen.

Reageer