Skip to main content
Sticky

Een probleem met de nieuwe TV app in iOS en in 4G? Volg deze gids


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

49 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 juli 2018
Ik krijg helaas ook steeds de oeps er ging iets verkeerd melding.. zowel op iphone als ipad..

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 9 juli 2018
Dag Dorothy,

kan je nog eens proberen?

MVG, Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 juli 2018
Hij werkt! Bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 9 juli 2018
Graag gedaan.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 juli 2018
Hier hetzelfde probleem.De app ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar er blijft staan,oeps er ging iets verkeerd.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 10 juli 2018
JessMel, kan je via privébericht even laten weten met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 juli 2018
Hallo, zelfde probleem met app van proximus tv. Oeps er ging iets verkeerd krijg ik steeds weer. Heb al 3 maal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen verandering. Kan iemand helpen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 11 juli 2018
Dag Wendy's,

Ik zie dat je nog geen MyProximus account hebt voor je vaste producten, dit heb je nodig om de tv app te kunnen gebruiken. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Groeten

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 juli 2018
KimB bedankt! Werkt nu perfect!!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 11 juli 2018
Graag gedaan 🙂

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 25 juli 2018
Als je in de nieuwe app een serie wil zien, kan je dan geen lijst meer zien met de verschillende afleveringen? Het is voor mij nu altijd zoeken om de serie in volgorde te bekijken en wat de oudste aflevering is....Vervelend

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 25 juli 2018
Ik doe even navraag voor je, Mieke. Bericht volgt van zodra we meer weten!

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 25 juli 2018
dankjewel, ik bedoel uiteraard de opnames

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 juli 2018
Bij ons het zelfde probleem. Bij het aanmelden op tablet en gsm krijg ik steeds de melding oeps, er ging iets verkeerd. Kan er mij iemand helpen aub?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 28 juli 2018
Marilyn kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2018
Zelfde probleem, groetjes
In orde ! Thanks

  • Practitioner
  • 35 reacties
  • 10 augustus 2018
Zit al 3 maand zonder Proximus TV op mijn IPad. En niemand van Proximus die een oplossing kan bedenken. In mijn persoonlijke vriendenkring zitten er zo maar eventjes 78 met hetzelfde probleem op hun iPads. Wij geloven er niet meer in, een grote groep is al overgestapt nadat Telenet met hun yellow tv app die het perfect doet op iPads

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 10 augustus 2018
hi, er zijn momenteel nog problemen met de app voor IOS
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken

mvg

  • Practitioner
  • 35 reacties
  • 11 augustus 2018
jonathandr schreef:
hi, er zijn momenteel nog problemen met de app voor IOS
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken

mvg

Is 3 maand al niet ruim (!!!) voldoende om een probleem op te lossen die Proximus zelf heeft veroorzaakt! Dit is echt onaanvaardbaar. Jullie moeten dringend hulp inroepen van buitenaf. Laat de CISKO engineers maar eens los op dit probleem en binnen de 24:00h is alles opgelost..
En ook zeer belangrijk (!!!!) geef de klanten een correcte tegemoetkoming die nu al 3 maanden in de kou staan.
Wij betalen nu toch ook al 3 maanden voor een toepassing die er niet meer is.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 augustus 2018
Beste,

TV app op Ipad etc werkt niet. Hebben reeds proximus sinds 2 maand....

Help 🙂

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 september 2018
Waardeloze tv app. Heb ik nog geen enkele keer tv kunnen kijken via mijn android tv box in Spanje (werkt trouwens ook niet op mijn tv box in België, maar daar is het minder noodzakelijk), noch via wifi, noch via bekabeld internet. Gelukkig ben ik ook nog klant bij TV Vlaanderen. Hun app werkt feilloos.

Martin
  • 33205 reacties
  • 28 september 2018
Ik denk dat de TV app nog altijd zoals vroeger alleen maar ondersteuning biedt voor smartphone en tablet … maar niet voor smart tv en android boxen enz.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 september 2018
Dan moet de info "Kijk Proximus TV op al je schermen" toch even aangepast worden. Leve de TV Vlaanderen app, die werkt overal en op alle schermen. Blijf enkel bij Proximus voor het voetbalarrangement.

Martin
  • 33205 reacties
  • 28 september 2018
Ik denk inderdaad dat er heel veel moet aangepast worden op de websites ☺️