Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission.
Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt.
Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
1. De applicatie verwijderen
2. Installeer de app opnieuw
3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G
4. Open de applicatie en log in
5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien:
Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten.
6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G.
7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locatie nodig hebben:
Klik op ‘Toestaan’.
8. U krijgt nu het volgende pop-up venster indien de Locatie Diensten zijn uitgeschakeld op uw toestel:
Klik op ‘Instellingen’.
9. Hiermee gaat u naar de instellingen waar je de Locatie Diensten moet activeren.
Als dit gebeurd is, gaat u terug naar de applicatie.
10. In de app krijgt u het volgende pop-up scherm te zien:
Klik op ‘Toestaan’.
11. Nu zou u moeten kunnen streamen via 4G.
OPMERKING: Als de Locatie Diensten al geactiveerd waren bij stap 8 en 9, kunt u een paar stappen overslaan.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.