Skip to main content
Sticky

Een probleem met de nieuwe TV app in iOS en in 4G? Volg deze gids


Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission.
Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt.

Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
1. De applicatie verwijderen
2. Installeer de app opnieuw
3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G
4. Open de applicatie en log in
5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien:


Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten.

6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G.
7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locatie nodig hebben:



Klik op ‘Toestaan’.
8. U krijgt nu het volgende pop-up venster indien de Locatie Diensten zijn uitgeschakeld op uw toestel:



Klik op ‘Instellingen’.
9. Hiermee gaat u naar de instellingen waar je de Locatie Diensten moet activeren.



Als dit gebeurd is, gaat u terug naar de applicatie.
10. In de app krijgt u het volgende pop-up scherm te zien:


Klik op ‘Toestaan’.

11. Nu zou u moeten kunnen streamen via 4G.

OPMERKING: Als de Locatie Diensten al geactiveerd waren bij stap 8 en 9, kunt u een paar stappen overslaan.
This topic has been closed for comments

49 reacties

Zowel met wifi als mobiele data werk deze app niet op mijn android toestel. Na het inloggen met mijn MyProximus account krijg ik de boodschap "oeps, er ging iets verkeerd". Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 juni 2018
Hetzelfde probleem als SebbieSwhahili (iPhone SE en iPad) en dit is al van in het begin dat ik terug bij Proximus ben

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 21 juni 2018
@SebbieSwhahili - kijk even je privéberichten na.

@Kels12: ik heb een en ander aangepast, kan je even kijken of het nu wel werkt?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 juni 2018
Hallo, zoals anderen krijg ik steeds de melding ‘oeps er ging iets verkeerd’. Kan iemand me helpen?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 22 juni 2018
Hallo,

Kan je me even je login voor my proximus doorgeven via PB zodat ik het kan nakijken ? Dat kan via volgende link :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 juni 2018
Hallo, zoals anderen krijg ik steeds de melding ‘oeps er ging iets verkeerd ik ben pas vorige week klant geworden , kan dit verholpen worden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 22 juni 2018
Crottiers,

Kan je je MyProximus login of vaste lijnnummer via privé bericht naar het Proximus team sturen?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim

Fiekevda
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 juni 2018
Ik krijg al enkele dagen dezelfde melding als de anderen in dit topic. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan me zelfs niet aanmelden. Kan iemand me helpen aub?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 26 juni 2018
Fiekevda alles staat correct gelinkt kan u nog eens proberen om het opnieuw te installeren? Groeten Els

Fiekevda
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 juni 2018
ElsJ: done, maar het werkt nog steeds niet. Het wieltje blijft draaien. Ik krijg zelfs niet de mogelijkheid om in te loggen. Het is wel een IPad die enkel op WiFi werkt. Wat kan ik nog doen?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 26 juni 2018
Fiekevda, kan je zekerheidshalve via privébericht nog eens doorsturen met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?

  • Practitioner
  • 35 reacties
  • 26 juni 2018
26/06/2018
Nieuwe Proximus tv app werkt app werkt al sinds 01 juni 2018 niet meer op mijn iPad.
Chatten met Proximus om dit op te lossen helpt niet, alle PX chatters sluiten chat gewoon af en zo zijn ze ervan af.
Laatste chatbeurt via PX : ARMIN laatste woordjes ‘ ben het aan het nakijken, heeft u een ogenblikje’ waarna hij de chat sluit.
Heb zo al een paar chats afgedrukt met steeds hetzelfde afsluit gedrag.
Sluit de chatdienst dan ook maar af als je toch geen oplossingen hebt voor jullie rotslechte Proximus tv software.
Wat een stel amateurs daar, zijn het misschien nog oude RTT benoemde it’ers welke deze software maken.
En zeggen dat alles wel top functioneert bij Telenet, misschien kunnen jullie de ontwikkelaars van Telenet eens op de koffie vragen!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 juli 2018
Ik heb hetzelfde probleem. Oeps, er ging iets verkeerd. App al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Ingelogd met 2 verschillende accounts en dat op wifi en 3g/4g. Kan iemand me helpen? Bedankt!

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 2 juli 2018
Mario, kan je even kijken of het nu wel werkt?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 juli 2018
LinosD, ik heb mij uitgelogd en opnieuw ingelogd maar blijft nog altijd hetzelfde. Zijn er nog andere manieren om dit op te lossen?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 juli 2018
ik laat dit nog verder nakijken en hou je op de hoogte

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 juli 2018
hi, dit zou nu voor je moeten werken

mvg

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 juli 2018
Ja dit werkt nu. Bedankt!

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 juli 2018
Hallo, ik krijg de nieuwe app niet opgestart op mijn iPad. Op mijn smartphone lukt het wel, maar dan hebben we maar een klein scherm natuurlijk en kunnen we op 4G. De iPad kan enkel op WiFi. We zijn op reis en hadden gehoopt het voetbal te kunnen volgen op de app. Wat kan ik nog meer doen? De app blijft gewoon laden, maar ik kan er niet op. Groeten.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 6 juli 2018
Ilsestijn

Je bent op reis zeg je, is dat in een land binnen de EU?

Je kan de app enkel gebruiken binnen de EU op Wifi

Bron

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 juli 2018
We zitten in Frankrijk, dus wel binnen de EU. Ik kan de app openen, maar vanaf ik ergens doorklik blijft de pagina laden. We kunnen geen beelden zien.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 6 juli 2018
Heb je de app al eens verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd?

Is dat via iOS of Android?

Geert

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 juli 2018
Ja, al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft gelijk. Het is via iOS.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 juli 2018
Het is ondertussen gelukt. Nog hulp gekregen via de Proximus chat. Bedankt voor de hulp!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 6 juli 2018
Graag gedaan