Sticky

Een probleem met de nieuwe TV app in iOS en in 4G? Volg deze gids


Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission.
Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt.

Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
1. De applicatie verwijderen
2. Installeer de app opnieuw
3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G
4. Open de applicatie en log in
5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien:


Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten.

6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G.
7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locatie nodig hebben:



Klik op ‘Toestaan’.
8. U krijgt nu het volgende pop-up venster indien de Locatie Diensten zijn uitgeschakeld op uw toestel:



Klik op ‘Instellingen’.
9. Hiermee gaat u naar de instellingen waar je de Locatie Diensten moet activeren.



Als dit gebeurd is, gaat u terug naar de applicatie.
10. In de app krijgt u het volgende pop-up scherm te zien:


Klik op ‘Toestaan’.

11. Nu zou u moeten kunnen streamen via 4G.

OPMERKING: Als de Locatie Diensten al geactiveerd waren bij stap 8 en 9, kunt u een paar stappen overslaan.

This topic has been closed for comments

49 reacties

Ik denk inderdaad dat er heel veel moet aangepast worden op de websites ☺️
Reputatie 1
Dan moet de info "Kijk Proximus TV op al je schermen" toch even aangepast worden. Leve de TV Vlaanderen app, die werkt overal en op alle schermen. Blijf enkel bij Proximus voor het voetbalarrangement.
Ik denk dat de TV app nog altijd zoals vroeger alleen maar ondersteuning biedt voor smartphone en tablet … maar niet voor smart tv en android boxen enz.
Reputatie 1
Waardeloze tv app. Heb ik nog geen enkele keer tv kunnen kijken via mijn android tv box in Spanje (werkt trouwens ook niet op mijn tv box in België, maar daar is het minder noodzakelijk), noch via wifi, noch via bekabeld internet. Gelukkig ben ik ook nog klant bij TV Vlaanderen. Hun app werkt feilloos.
Beste,

TV app op Ipad etc werkt niet. Hebben reeds proximus sinds 2 maand....

Help 🙂
hi, er zijn momenteel nog problemen met de app voor IOS
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken

mvg

Is 3 maand al niet ruim (!!!) voldoende om een probleem op te lossen die Proximus zelf heeft veroorzaakt! Dit is echt onaanvaardbaar. Jullie moeten dringend hulp inroepen van buitenaf. Laat de CISKO engineers maar eens los op dit probleem en binnen de 24:00h is alles opgelost..
En ook zeer belangrijk (!!!!) geef de klanten een correcte tegemoetkoming die nu al 3 maanden in de kou staan.
Wij betalen nu toch ook al 3 maanden voor een toepassing die er niet meer is.
Reputatie 7
Badge +4
hi, er zijn momenteel nog problemen met de app voor IOS
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken

mvg
Zit al 3 maand zonder Proximus TV op mijn IPad. En niemand van Proximus die een oplossing kan bedenken. In mijn persoonlijke vriendenkring zitten er zo maar eventjes 78 met hetzelfde probleem op hun iPads. Wij geloven er niet meer in, een grote groep is al overgestapt nadat Telenet met hun yellow tv app die het perfect doet op iPads
Zelfde probleem, groetjes
In orde ! Thanks
Reputatie 7
Badge +4
Marilyn kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bij ons het zelfde probleem. Bij het aanmelden op tablet en gsm krijg ik steeds de melding oeps, er ging iets verkeerd. Kan er mij iemand helpen aub?
dankjewel, ik bedoel uiteraard de opnames
Reputatie 7
Badge +4
Ik doe even navraag voor je, Mieke. Bericht volgt van zodra we meer weten!
Als je in de nieuwe app een serie wil zien, kan je dan geen lijst meer zien met de verschillende afleveringen? Het is voor mij nu altijd zoeken om de serie in volgorde te bekijken en wat de oudste aflevering is....Vervelend
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan 🙂
KimB bedankt! Werkt nu perfect!!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wendy's,

Ik zie dat je nog geen MyProximus account hebt voor je vaste producten, dit heb je nodig om de tv app te kunnen gebruiken. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Groeten
Hallo, zelfde probleem met app van proximus tv. Oeps er ging iets verkeerd krijg ik steeds weer. Heb al 3 maal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen verandering. Kan iemand helpen?
Reputatie 7
Badge +4
JessMel, kan je via privébericht even laten weten met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?
Hier hetzelfde probleem.De app ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar er blijft staan,oeps er ging iets verkeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Hij werkt! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dorothy,

kan je nog eens proberen?

MVG, Wim
Ik krijg helaas ook steeds de oeps er ging iets verkeerd melding.. zowel op iphone als ipad..
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan