normaal kunnen ze zo een nieuwe opsturen via pakjesdienst ook via proximus center kun je afstandsbedieningen omruilen, echter weet ik niet of dit voor de v7 reeds het geval is dat je die in een prox center kunt omruilen (aangezien die nog niet gecommercialiseerd is) , maar als de prox medewerkers hier terug langskomen maandag, kunnen ze de mogelijkheden verder toelichten.
Bedankt Martin,
Prox center is geen optie volgens de mensen aan de telefoon om de reden dat je zelf aangeeft. Zal voor maandag zijn gelukkig kan ik verder met mijn oude decoder.
MVG
Ben je eigenlijk ± wat tevreden omtrent de V7, al is de debugging nog altijd lopende natuurlijk.
Ja en nee. Vind de tv gids niet erg handig.maar mss ligt dit aan mij. Als je enkele dagen vooruit wil plannen moeilijk vind ik. En dan de afstandsbediening die altijd al ergernis veroorzaakte. De bugs, wist je als je eraan begint daar mag je niet om zeuren vind ik.
maar het is niet met de instelling van de remote zelf het is ook de bediening die blijkbaar stroef loopt (dus zelf ook na een reset)
Inderdaad als het ook zonder Bluetooth stroef verloopt is de kans groot dat het de afstandsbediening zelf is die voor problemen zorgt. Soms kunnen er ook stoorzenders in de buurt die de connectie verbreken. Maar dat mag enkel maar voorvallen door connectie via Bluetooth.
Volgens de klachten zou het inderdaad ook zonder BT het geval zijn, al moet je daar wel mee opletten als de decoder UI stroef reageert dat er ook mss zijn die dit interpreteren dat het de afstandsbediening is ! maar bij Proximus zullen ze daar wel van al op de hoogte zijn en tenslotte het is nog debug/testfase en moet er uiteraard nog aan bij gesleuteld worden en is het nog te vroeg om eigenlijk conclusies te trekken.
Dat is inderdaad ook een mogelijke oorzaak. Ik dacht ook dat er een speciaal forumonderdeel voor de testers van de nieuwe decoder. Dat kunnen wij niet zien. Inderdaad het is nog in test fase.
Inderdaad er is een verborgen forumdeel voor testers alleen zichtbaar.