Beantwoord

Decoder V6 - infrarood ontvanger

  • 28 December 2018
  • 8 reacties
  • 840 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Weet iemand waar de infrarood ontvanger staat op de decoder V6. Dit voor een TUC aansluiting voor een ander afstandsbediening
icon

Beste antwoord door jonathandr 2 January 2019, 13:40

Bekijk origineel

8 reacties

Wat wordt er precies bedoeld met een TUC aansluiting?
Het gaat om een klein zendertje dat je op de ontvanger dient te kleven. Ik had het verkeerd geschreven het is een PUC (Peripheral Unit Controller), dit wordt gebruikt door B&O.
Ik ga het even navragen waar je best precies zo'n toestel gaat plaatsen. Exacte gegevens zijn er niet over te vinden. Je zal hier een antwoord krijgen van zodra de info ontvangen is.
Hartelijk dank voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +4
hi


De ir receiver bevindt zich in het raampje links van de power knop
mvg
jonathan
Dankzij jouw goede raadgeving werkt de afstandsbediening van de TV ook voor de decoder. Dank voor dit antwoord.

Vriendelijke groeten,
Jan
Moet je dan één of ander code ingeven voor de v6 decoder in de afstandsbediening van de TV om die te kunnen gebruiken om de V6 te bedienen of werkt dit op een andere manier?
Dit is een optie die voorzien is bij B&O. Het is een zendertje dat je op de decoder moet aanbrengen. Dit zendertje wordt dan verbonden met de tv. Misschien hebben andere TV merken een gelijkaardige oplossing maar daar ben ik niet van op de hoogte.

Reageer