Mijn beide GSM's zijn door Proximus ten onrechte geblokkeerd. Men vraagt mij nu de aankoopsbewijzen door te sturen. Ik heb geprobeerd via deze site de documenten door te sturen, maar geen enkel soort van bijlage wordt aanvaard. Hoe kun je eigenlijk Proximus contacteren via e-mail?
Bladzijde 1 / 1
Als je schermafbeelding van dat document maakt Of foto en dan foto doorstuurt ? Ik krijg ook nooit bijlage gezonden en maak foto’s van documenten
dat kan je dan via chat of messenger of privé bericht op forum sturen denk ik maar Martin zal wel raad weten
eigenlijk is er niet echt een “e-mail adres” maar som wordt er door de proximus medewerkers gevraagd als ze hier langskomen en je bericht doornemen om je document/bewijs door te sturen via
Ter verder info afbeeldingen, screenshot enz… kun je posten door op het volgende icoontje te klikken aangeduid door rode pijl (net zoals ik onderstaande screenshot heb doorgestuurd) maar houd er dan wel rekening mee dat je privé gegevens post op een openbaar forum die eventueel kunnen misbruikt worden
Misschien best de reactie van een Proximus-medewerker op dit publieke forum afwachten en vervolgens aan deze op zijn vraag zoals reeds aangestipt door @maria_074 hiervoor in privé-bericht (door om zijn naam te klikken) aan de betrokken persoon foto’s (zie het vierkantje met de 2 “bergen” naast “ hiervoor) doorsturen in bijlage aan het betrokken bericht
zie het vierkantje met de 2 “bergen” naast “ hiervoor)
dit is wat ik hierboven via een screenshot aangeduid heb maar zoals reeds gezegd best geen gevoelige privé gegevens posten of ze onzichtbaar maken, maar ik zou gewoon de reactie van een proximus medewerker afwachten
Spijtig dat je via een privébericht aan een proximus medewerker geen documenten kunt meesturen!
Bedank iedereen voor de uitleg. Ik zal ondertussen de reactie van een proximus medewerker afwachten.
@zvp Kan u in uw profile het klantnummer en de betrokken gsm-nummers aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
@Joel M : Hallo, Mijn profiel is aangepast Mvg
@zvp
Beste,
je hebt via de ombudsdienst deze vraag ook laten stellen aan proximus.
Onze dossierbeheerder is hiermee bezig en via de ombudsdienst ga je hiervan bericht ontvangen en zal alles rechtgezet worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.