Belgian Sports wordt All Sports vanaf midden februari 2020


Reputatie 4
Badge +1
Belgian Sports wordt All Sports vanaf midden-februari 2020. Vanaf vandaag heb je reeds toegang tot alle All Sports-kanalen, terwijl de prijs van je huidige optie pas vanaf midden-februari 2020 omgezet wordt naar de prijs van All Sports. Goed nieuws, want zo kan je het debuut van Eden Hazard bij Real Madrid op de voet kan volgen!

Daarom zijn dus nu al de sportzenders actief. Blijft de vraag wat de prijs in februari 2020 wordt.
Mvg Ambionix

42 reacties

Ik ben ook in dezelfde situatie als Djeems en SteveW.
Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb aub.
Alvast bedankt. Ik heb wel eergisteren reeds de all sports aangekocht.
Reputatie 7
Badge +3
Tom,
Aanvraag werd ingediend
Vriendelijke groeten,
Tina
Goed, ik "krijg" nu All Sports ipv Belgian Football.
Aanhalingstekens want het is verplicht, ik heb daar niet om gevraagd, ik heb voldoende aan Belgisch prof-voetbal. Maar goed, 8 maanden gratis.
Hoeveel kost mij dit dan per maand na afloop van de "cadeau-periode" van 8 maand?
Ik zie het er nergens bij vermeld staan.
Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +3
Goed, ik "krijg" nu All Sports ipv Belgian Football.
Aanhalingstekens want het is verplicht, ik heb daar niet om gevraagd, ik heb voldoende aan Belgisch prof-voetbal. Maar goed, 8 maanden gratis.
Hoeveel kost mij dit dan per maand na afloop van de "cadeau-periode" van 8 maand?
Ik zie het er nergens bij vermeld staan.
Bij voorbaat dank.

Dag nve,
Ik heb je topic samengevoegd met het reeds bestaande topic over dit onderwerp.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Ik ben ook in dezelfde situatie als Djeems en SteveW.
Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb aub.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Tom,
ook je andere vraag via privébericht heb ik beantwoord.
Groeten,
Tina
Beste,

Het verhuisorder is ondertussen weg.
Kan u voor mij ook asap Belgisch voetbal terug activeren aub

Bedankt

Mvg

Sandro
Reputatie 7
Badge +3
@degreef danny @SandroP
Is in orde. Groetjes, Antonella
Zo fout hoe proximus zijn klanten behandelt: eerst adviseren ze om belgian sports te desactieren buiten het voetbalseizoen om zo de reeds superhoge factuur onder controle te houden en dan bij heractivatie plots 4 euro per maand meer aan te rekenen!?! Wij moeten dus betalen voor diensten die we niet willen! En dat net terwijl Mobistar de nagel op de kop slaat door te communiceren dat klanten niet meer willen betalen voor diensten diebze niet willen! Foute commerciele politiek van Proximus! Zo korte termijn denken.... wanneer wordt de klant eindelijk eens centraal geplaatst?? Dit is niet de manier om trouwe klanten te krijgen en al zeker niet te behouden!
Reputatie 7
Badge +3
Zo fout hoe proximus zijn klanten behandelt: eerst adviseren ze om belgian sports te desactieren buiten het voetbalseizoen om zo de reeds superhoge factuur onder controle te houden en dan bij heractivatie plots 4 euro per maand meer aan te rekenen!?! Wij moeten dus betalen voor diensten die we niet willen! En dat net terwijl Mobistar de nagel op de kop slaat door te communiceren dat klanten niet meer willen betalen voor diensten diebze niet willen! Foute commerciele politiek van Proximus! Zo korte termijn denken.... wanneer wordt de klant eindelijk eens centraal geplaatst?? Dit is niet de manier om trouwe klanten te krijgen en al zeker niet te behouden!
Dag Andy1975,
Ik heb je topic samengevoegd met het reeds bestaande topic over dit onderwerp.
Groetjes,
Antonella
Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn vorig berichtje van 12 dagen geleden.

"Ik ben ook in dezelfde situatie als Djeems en SteveW.
Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb aub.
Alvast bedankt. Ik heb wel eergisteren reeds de all sports aangekocht."

Kunnen jullie eens iets laten weten aub ?
Reputatie 7
Badge +3
Dag dannydk,
Jij geniet momenteel reeds van de promo 1 maand gratis All Sports. Deze loopt nog tot 19/08/2019.
Groetjes,
Antonella
Ik ben ook in dezelfde situatie als Djeems en SteveW.
kunnen jullie dit ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb?
Heb tijdelijk wel test periode 1 maand gratis voetbal geactiveerd. Desnoods zet je deze maar stop dan.
Alvast bedankt.
TUI: morgen pas komt iemand van Proximus langs op het forum.
Dag dannydk,
Jij geniet momenteel reeds van de promo 1 maand gratis All Sports. Deze loopt nog tot 19/08/2019.
Groetjes,
Antonella


Stop die gratis maand dan maar, anders doe ik er serieus verlies aan !Gelieve dan gewoon opnieuw Belgian sports te activeren.
Bedankt !
Reputatie 7
Badge +3
We doen het nodige voor dannydk en wvdh! Grt, Heidi
We doen het nodige voor dannydk en wvdh! Grt, Heidi
Bedankt !

Reageer