Skip to main content
Na herstelling aan de buitenkabel en na de bbox3 op fabrieksherstellingen heb gereset is het paswoord niet meer juist ( dat op de rugzijde van de box staat

Kan u mij helpen ?
Opgepast, er staan twee paswoorden op, één voor het wifi netwerk en één om in te loggen op de modem interface.
Normaal gezien, wanneer de B-Box 3 gereset wordt, zou het wachtwoord terug gezet moeten worden naar het oorspronkelijke.



Kan je ook eens proberen om je in de modem zelf geraakt met het wachtwoord dat op de sticker van de B-Box staat?



Je geraakt hier door een internetbrowser te openen en te surfen naar het adres 192.168.1.1
Heb beide paswoorden geprobeerd en lukt niet ?ook niet met het oude of nieuwe

Procedure om in de modem te geraken ken ik niet !!!?

wat kan ik nog doen ?
Ik vrees dat in dat geval enkel een Px-medewerker met admin-rechten u kan verder helpen

Probleem vandaag komt er niemand van Px op dit publieke forum, eventueel 0800 22800 bellen voor technische ondersteuning



192.168.1.1 user en user-password (hoofd-en kleine letters)
Dank u , zal morgen bellen naar Px
je kan wel vandaag ook bellen op een zondag naar de technische dienst 080022800 (gratis) tot 22u.
???
Bieze, via de 192.168.1.1 moet dit sowieso werken.

Je kan deze stap voor stap gids gerust even raadplegen hiervoor:





https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html
Probleem opgelost door modem te vervangen

Thx

Reageer