Skip to main content
Beantwoord

Afleveringen zijn verdwenen


Contron
Forum|alt.badge.img+2
Er stonden een reeks afleveringen op de lange termijn, het betreft Rosewood van zender Q2, aflevering 16 tem 22 moesten we nog zien. Plots zijn al deze afleveringen verdwenen. Een normale reset alsook een harde reset van de decoder en modem bracht geen soelaas.
Is er een mogelijkheid om deze afleveringen te recupereren ?

Beste antwoord door AndyR

Contron,

Kan je eens kijken of de afleveringen er tussen staan? Ik heb de ingenieurs gecontacteerd en zij kunnen wel langer dan 2 maanden geleden erop zetten via lange termijn. Het kan zijn dat je de decoder moet herstarten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Martin
  • 33450 reacties
  • 5 maart 2019
zal iets voor morgen worden als ze hier terug op het forum langskomen

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 338 reacties
  • 5 maart 2019
Martin schreef:
zal iets voor morgen worden als ze hier terug op het forum langskomen

Hopelijk met een oplossing, niet leuk als je een serie volgt...

Martin
  • 33450 reacties
  • 5 maart 2019
Volgens wat ik hier toch al dikwijls gelezen heb op het forum lukt het hen wel om die terug te zetten alleen per abuis zelf gewiste opnames mogen ze niet terugzetten.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 338 reacties
  • 5 maart 2019
Martin schreef:
Volgens wat ik hier toch al dikwijls gelezen heb op het forum lukt het hen wel om die terug te zetten alleen per abuis zelf gewiste opnames mogen ze niet terugzetten.

Oké Martin, ze zijn zeker niet gewist door ons.

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 104 reacties
  • 6 maart 2019
Dag Contron,

Zijn de opnames van Rosewood langer dan 2 maanden geleden opgenomen dan is het helaas niet meer mogelijk om ze toe te voegen op je lijn.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 338 reacties
  • 6 maart 2019
Toch wel jammerlijk dat dit regelmatig gebeurd zo te lezen hier op het forum en al zeker als er geen oplossing meer mogelijk is.
Heb een V5 Decoder met harde schijf, is er een mogelijkheid om een programma te dwingen om op HD opgenomen te worden met de hoop dat de HD betrouwbaarder is ?

Martin
  • 33450 reacties
  • 6 maart 2019
AndyR,
Zijn dit de zenders die dit niet toelaten om deze te mogen terugzetten na meer dan 60 dagen want als je er nu bewaart voor 36 maanden, wil dit dus zeggen als je ze om een of andere reden kwijt speelt dat ze ook niet meer mogen terug gezet worden of is eer een andere reden ?
Mvg,
Martin

Martin
  • 33450 reacties
  • 6 maart 2019
zie ook hier eens: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html
Contron schreef:
Heb een V5 Decoder met harde schijf, is er een mogelijkheid om een programma te dwingen om op HDD opgenomen te worden ?

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 104 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2019
Contron,

Kan je eens kijken of de afleveringen er tussen staan? Ik heb de ingenieurs gecontacteerd en zij kunnen wel langer dan 2 maanden geleden erop zetten via lange termijn. Het kan zijn dat je de decoder moet herstarten.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 338 reacties
  • 6 maart 2019
AndyR schreef:
Contron,

Kan je eens kijken of de afleveringen er tussen staan? Ik heb de ingenieurs gecontacteerd en zij kunnen wel langer dan 2 maanden geleden erop zetten via lange termijn. Het kan zijn dat je de decoder moet herstarten.


Geweldig AndyR, de afleveringen zijn weer te bekijken.
Iedereen tevreden hier ☺️

Van harte dank !

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 104 reacties
  • 6 maart 2019
Top!

Reageer