Skip to main content
Ik probeer al geruime tijd om als bestaande klant een abonnement + smartphone

te bestellen.

In dit geval een Iphone SE €109 + €5 data + €15,99 mobilus full control S

Dit lukt niet omdat ik nooit als huidige provider Proximus kan invullen.



Via de chat krijg ik als antwoord dat dit online enkel kan voor nieuwe klanten?

Ik moet maar eens langsgaan in een winkel.



Als ik nu gelijk welk abonnement + smartphone uittest en probeer te bestellen

via de webshop, lukt me dat voor geen enkel toestel?

Is dit een fout in het systeem? Moet ik nu sowieso naar een winkel?

Kunnen bestaande klanten dit dan nooit online regelen?
Zojuist geprobeerd met een IPhone SE 128GB (179€) met dataphone & Mobilus S Full Control

Keuze bestaande klant & behoud nr voor Proximus (1e vermelde operator) is zichtbaar en kan aangeduide worden ... (ben wel niet tot bestelling overgegaan)
Alleen de goedkopere opties geprobeerd. Ik test zelf ook eens een duurdere.

Bedankt!
Dit lukt ook niet.

Ik doe ook selectie: bestaand nummer behouden.

Daarna kan je inderdaad onderaan uit de lijst kiezen voor proximus.

Maar in datzelfde hoofdstukje moet je ook aanvinken of je een

prepaid kaart hebt of een maandelijkse factuur.

Vanaf het moment dat ik maandelijkse factuur aanklik, 'verdwijnt' de

mogelijkheid proximus ook ineens.
Blijkbaar ligt het probleem bij het feit dat ik geen optie 'bestaande klant' heb?
Probeer eens via MyPx account - Mij bestellingen - webshop -....

Zelf gebruik ik bij de bestelling de opties: privé - bestaand nr - abonnement - .... (maar dan breek ik voor de effectieve bestelling af vermits ik niet direct een nieuwe gsm nodig heb)

P.S. Geprobeerd met een (goedkopere) IPhone SE 32 GB : gaat ook voor mij



-> Px dient met een verklaring en oplossing te komen: waarom voor x en niet voor y ?
Nee, het lukt ook niet via MyPx

Ook geprobeerd via Edge ondertussen en ook daar lukt het niet.

De opties privé en bestaand nummer zijn bij mij nergens te bespeuren...



Zal straks de winkel wel binnenspringen.

Rare toestanden...
is het nu gelukt om een gsm te bestellen op u huidige abbonement ?
In de winkel was het op een paar minuten geregeld.

Ze zeiden me ook dat het in principe ook online zou moeten kunnen maar dat veel klanten uiteindelijk in de winkel belandden wegens 'gekend probleem'.

Hopelijk is dit ondertussen opgelost.

Ik doe dit sowieso vanaf nu steeds in een winkel, heel snel en vriendelijk geholpen en bij het buitenstappen werkte alles al.

Reageer