Skip to main content
Beantwoord

Yelo tv van telenet

Waarom kan ik via mijn Proximus internet verbinding geen yelo tv van telenet bekijken ?? Ik koop via jullie alleen een internetverbinding, wat ik met die verbinding doe heeft niets te maken met Proximus ??

Beste antwoord door KimB

Deze vraag stel je best aan telenet, het is hun app, zij bepalen op welk netwerk ze die open zetten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2018
Deze vraag stel je best aan telenet, het is hun app, zij bepalen op welk netwerk ze die open zetten.

Martin
  • 33567 reacties
  • 9 maart 2018
TUI: > https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kijk-overal-in-belgie-tv-met-yelo-play/

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 9 maart 2018
RRoose schreef:
Waarom kan ik via mijn Proximus internet verbinding geen yelo tv van telenet bekijken ?? Ik koop via jullie alleen een internetverbinding, wat ik met die verbinding doe heeft niets te maken met Proximus ??

Bij mij werkt deze wel. Heb ook Proximus. Moet natuurlijk wel een goede inlogcode en wachtwoord hebben. Restrictie is wel dat de NPO zenders en Playmore alleen via hun eigen netwerk uitzend.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 103 reacties
  • 9 maart 2018
Allesinds om duidelijk te zijn, wij bij Proximus blokkeren Yelo TV niet, zoals afgesproken in de EU regulering.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 9 maart 2018
Jean-PaulS schreef:
Allesinds om duidelijk te zijn, wij bij Proximus blokkeren Yelo TV niet, zoals afgesproken in de EU regulering.

Kan dit alleen maar bevestigen.