Skip to main content
Antwoord

Verbonden, geen internet

  • March 3, 2018
  • 13 reacties
  • 1981 Bekeken

Dat is de melding die ik te zien krijg op mijn smartphone als ik wil inloggen op 'fon'
Hetzelfde gebeurt als ik wil inloggen op wifi.brussels
Nochtans heb ik accounts gemaakt & paswoord, en met mijn vorige smartphone waren er geen problemen.

Beste antwoord door Jean-PaulS

Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 3, 2018
Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2018
Jean-Paul, ik kreeg geen email met extra informatie.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2018
Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul
Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul


de link 'Hoe surfen op een Wi-Fi Hotspot?' had ik al eerder bestudeerd maar bleek me niet verder te helpen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 3, 2018

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2018
Oei vreemd, dit is doorgestuurd naar je Gmail account. Alvast ook een rechtstreekse link hier.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

mvg,

Jean-Paul

de link 'Hoe surfen op een Wi-Fi Hotspot?' had ik al eerder bestudeerd maar bleek me niet verder te helpen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • March 3, 2018
Wat voor smartphone gebruik je?
Welk besturingssysteem?
Zit je mobiel abonnement in een pack?
Probeer je verbinding te maken met proximus_fon, of met proximus_auto_fon / proximus_smart_wifi ?
Kun je een screenshot maken?
Heb je de MyProximus app geinstalleerd?

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2018
Alcatel , android
zonder mobiel abonnement; wel orange
ik probeer enkel proximusfon (betaal niet voor autofon of smartwifi, wat je kan zien op uw site)
een screenshot is moeilijk (heb daarvoor een tweede smartphone nodig)
proximus app 'wifi hotspots' was geinstalleerd, MyProximus nog niet. Dit gebeurde inmiddels en .... het probleem lijkt opgelost ! (vind ik wel vreemd ... bij mijn vorige smartphone hoefde ik de app MyProximus niet te installeren)
Nog terzijde: soms verscheen de melding : http://captive.apple.com/generate_204 ; wat vreemd lijkt want het is geen apple.

Martin
  • March 3, 2018
TUI: je moet niet noodzakelijk MyProximus app installeren, werkt bij mij ook zonder ......

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2018
TUI: je moet niet noodzakelijk MyProximus app installeren, werkt bij mij ook zonder ......
leek me ook vreemd ... inmiddels helaas weer 'verbonden, geen internet'
en die vreemde melding http://captive.apple.com/generate_204 (na een vraag voor aanmelding)

Martin
  • March 3, 2018
werkt het niet als je aut_fon probeert

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2018
werkt het niet als je aut_fon probeert
bedoel je auto_fon ? dat is niet gratis voor mij

Martin
  • March 3, 2018
Inderdaad auto_fon ik heb een oud comfort pack en daar is het wel gratis, ik weet niet voor welke packs je hiervoor moet betalen!
Je zou ook als bij wijze van proef eens kunnen proberen met Proximus_auto_fon of Proximus_fon van je bbox in te loggen met je laptop bijvoorbeeld.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 4, 2018
Goede suggestie - laptop kan verbonden worden met proximus-fon. De oorzaak ligt blijkbaar bij de smartphone. Voorlopig doet deze het weer...