Skip to main content

Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


Toon eerste bericht

234 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Zou liever korting op factuur hebben !
En wat wordt er tegenovergesteld voor alle andere momenten dat we met TV, internet of met slechte ontvangst uitliggen

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 15 januari 2018
I change TV and internet supplier tomorrow when my Orange connection is switched on, how do you propose giving me similar compensation given that I will not be able to access said "extras" as I am not the sort of fool who will be paying for two TV and internet providers and will not be using said Proximus services?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Dit is niet rechtvaardig tegenover mensen die deze kanalen reeds hebben, zoals ons gezin. Wij krijgen dan eigenlijk geen tegemoetkoming. Ik stel voor dat ze dan voor die kanalen 2 weken niets aanrekenen en dat je zo dus een vermindering krijgt op je factuur. Zo krijgt iedereen toch een geste.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Bedankt voor de geste (vooral omdat ik geen problemen ondervonden heb)

Ik hoop wel dat na 31/01 deze diesten weer AUTOMATISCH worden uitgeschakeld? Want ik wens deze niet opeens op een factuur te zien.

  • 0 reacties
  • 15 januari 2018
Wat ik me afvraag is of we zowel de Nederlandse als de Franse versie krijgen van de voetbalzenders en de ms zender. Studio 100 hits is sowieso in het nederlands. Of kunnen de brusselse klanten van beide versies genieten gedurende 2 weken?
Timm1983

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 15 januari 2018
Waarom zie ik geen optie om 3 euro korting te krijgen, zoals beloofd in vroegere communicatie van proximus?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 januari 2018
Dan toch een kleine geste vanwege Proximus na de storingen. Dank U.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 januari 2018
Godelieve1 schreef:
Zou liever korting op factuur hebben !
En wat wordt er tegenovergesteld voor alle andere momenten dat we met TV, internet of met slechte ontvangst uitliggen

Inderdaad Godelieve,wij hebben enkele weken geleden ook een heel weekend zonder TV en internet gezeten,tot men 's maandags tot de conclusie kwam dat het toch op de centrale zat.Plezant is anders.en tot hiertoe géén enkele compensatie gezien,zelfs geen antwoord mail.

Martin
  • 33305 reacties
  • 15 januari 2018
TUI:
Dit is wat Scarlet doet als compensatie
quin schreef:
Waarom zie ik geen optie om 3 euro korting te krijgen, zoals beloofd in vroegere communicatie van proximus?

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 15 januari 2018
Ik wil dit , ik wil dat : het zal nooit echt goed zijn, niet voor de ene en niet voor de andere.
Ik wil terug gezond zijn en mijn leven terug, dat is wat erger dan wat zenders op tv.
Maar goed ik begrijp de ergernis van anderen want heb de stress ook meegemaakt, facturatie, verdwenen opnames, pannes ect. En blijkbaar worden gratis films soms toch betalend aangerekend bij enkelen die het dan wel terugbetaald krijgen.
Wait and see. Bij andere bedrijven heb je die luxe niet: géén tegemoetkoming: nada.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Knappe "geste" van Proximus! Alle Proximusgebruikers bezitten reeds gedeeltelijk of volledig de bundels!
Eerst vandaag mijn te betalen factuur ontvangen en een tijdje later een bericht met "de geste"! Mooi is dat!
Dit is gewoon een verkooptechniek om de klanten te verleiden de nog niet geactiveerde bundels te doen kopen. Belachelijke waarden van een bedrijf dat zijn klanten nog steeds als abonneenummers behandelt en doorzichtig slappe strategie van de leiding.
Hopelijk blijft het niet bij die ene "trieste geste"!

Dit is een kleine geste maar een grote verpakte reclamecampagne ! We hebben geen kids, hebben geen interesse in voetbal en voor filmen hebben we Netflix, met een oneindig veel grotere keuze dan op het kanaal Movies. We kunnen met die geste dus niets doen. Ik dacht dat klanten niet gediscrimineerd mochten worden, maar ex-Scarlet klanten krijgen een vermindering op hun volgende factuur. Gelieve dit dus voor alle klanten te doen: keuze tussen aftrek op volgende factuur of 2 weken gratis extra pakketten. Wij kiezen voor aftrek !

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 15 januari 2018
Prima , dank u Proximus.
Nu nog het slechte gsm bereik in onze straat oplossen , ik betaal tenslotte evenveel als andere klant en men jaar is helemaal goed . Altijd buiten bellen met dit weer is niet plezant en u zal er mijn vrouw dolgelukkig mee maken . Regio Bloemenhof 8550
Zwevegem

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Mooi zo Proximus! Leuke geste die zeker gewaardeerd wordt.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Ik snap sommige reacties niet hoor. Ik vind dit een hele mooie geste van Proximus en zelfs handig om die bundels is uit te proberen moesten we Netflix beu zijn. 😊
Proximus was dit niet verplicht!
Dus hard bedankt aan Proximus! 😊

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
mooi maar tellen kunnen ze precies niet bij proximus. Want hoeveel dagen zijn 2 weken? Dat zijn toch 14 dagen en hoeveel dagen geven ze voetbal? Juist 2 weekends. En hoeveel dagen heeft een weekend? 3 dagen x 2 weekends komt ge uit op 6 dagen van de 14! Dat zijn 8 dagen te weinig. Kunnen ze wel zeggen 14 dagen of 2 weken voetbal maar het is niet elke dag voetbal he, slechts in het weekend en een weekend telt slechts 3 dagen en het zijn maar 2 weekends. Afzetters tot en met, net als het feit dat ze een technieker wilden sturen maar ik moest die betalen terwijl de blokjes op men tv door die panne zijn gekomen. En in het weekend het probleem zelf opgelost door de resetknop van de wifibridge in te drukken en dan wilden ze daarvoor een betalende technieker langs sturen!

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 109 reacties
  • 15 januari 2018
Films en series kijken we zelden.
Ik betaal al voor het Belgisch voetbal. Betekent dit dan dat er 1 maand aan halve prijs aangerekend wordt?
Maar dit zal te moeilijk zijn om de administratie aan te passen zonder bijkomende kosten zeker?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 januari 2018
Inderdaad, een mooi gebaar ! Het was immers een gevolg van overmacht !
Uiteraard is het meteen een vorm van reclame 😉

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Moet je zelf iets doen om te voorkomen dat ze de volgende maand bij je vaste pakket behoren? Wij kregen al eens zo'n compensatie en toen scheelde het niet veel of ik moest de maand nadien voor 8 pakketten betalen...

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 15 januari 2018
Bea VB schreef:
Moet je zelf iets doen om te voorkomen dat ze de volgende maand bij je vaste pakket behoren? Wij kregen al eens zo'n compensatie en toen scheelde het niet veel of ik moest de maand nadien voor 8 pakketten betalen...


https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even_more_TV_during_two_weeks/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/twee-weken-meer-tv.html

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 15 januari 2018
Beste mensen,
Dit is de mail en sms die verzonden werd:





Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 15 januari 2018
Wim schreef:
Beste mensen,
Dit is de mail en sms die verzonden werd:






Heb de mail niet ontvangen maar bedankt voor de info.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 15 januari 2018
Oké er was effe een probleem, maar ik vond dat niet zo erg. Voor mij hoeft dat niet 2 weken die 3 packs gratis te krijgen. Ik kijk daar toch niet naar en zeker geen VOETBAL ik haat VOETBAL.
En mensen zit zo niet te klagen over die hinder, over het factuur, ik heb al die packs al en bla bla bla .......er zijn ergere dingen in het leven dan enkele uurtjes geen tv ....

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 15 januari 2018
Heb de mail ook niet ontvangen. Wel een SMS. Bedankt voor de info.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Hartelijk dank voor deze mooie commerciële geste

Reageer