Skip to main content
Beantwoord

Tv app werkt niet


In my proximus staat bij de app binnenkort beschikbaar. Moet dit nog geactiveerd worden dan?

Beste antwoord door Charlotte.D

Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 21 februari 2018
Dag Olivier, zou nu moeten werken om de tv app te gebruiken.

Dank u werkt nu.

Heb hetzelfde probleem met de cloud app

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 21 februari 2018
Je cloud staat hier actief. Heb je in myproximus op de website je cloud al geactiveerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

Ja heb dit geprobeerd maar krijg melding dat er een technische storing is en later terug moet proberen. Maar we zijn nu al enkele dagen later en nog steeds hetzelfde.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Olivier, kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte.

Nog steeds hetzelfde.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.

Werkt nog niet. Dezelfde boodschap

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Olivier, kan je me via een privé bericht voor alle zekerheid nog even je login waarmee je nu gaat proberen doorgeven? Zo zijn we zeker dat het de correcte account is. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Alles gedaan en niks gebeurd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 26 februari 2018
Hallo Olivier, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim

Dank u wel. Werkt. Kan nu inloggen. 👍🏻

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 26 februari 2018
Graag gedaan. MVG, Wim