Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelTv app werkt niet
Reputatie 1
In my proximus staat bij de app binnenkort beschikbaar. Moet dit nog geactiveerd worden dan?
Je cloud staat hier actief. Heb je in myproximus op de website je cloud al geactiveerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.
Olivier, kan je me via een privé bericht voor alle zekerheid nog even je login waarmee je nu gaat proberen doorgeven? Zo zijn we zeker dat het de correcte account is. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo Olivier, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim
Reputatie 1
Dank u wel. Werkt. Kan nu inloggen. 👍🏻
Graag gedaan. MVG, Wim
Dag Olivier, zou nu moeten werken om de tv app te gebruiken.
Reputatie 1
Nog steeds hetzelfde.
Reputatie 1
Dank u werkt nu.
Reputatie 1
Heb hetzelfde probleem met de cloud app
Reputatie 1
Ja heb dit geprobeerd maar krijg melding dat er een technische storing is en later terug moet proberen. Maar we zijn nu al enkele dagen later en nog steeds hetzelfde.
Reputatie 1
Werkt nog niet. Dezelfde boodschap
Reputatie 1
Alles gedaan en niks gebeurd.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.