Beantwoord

Tv app werkt niet

  • 21 February 2018
  • 14 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 1
In my proximus staat bij de app binnenkort beschikbaar. Moet dit nog geactiveerd worden dan?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 26 February 2018, 11:33

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je cloud staat hier actief. Heb je in myproximus op de website je cloud al geactiveerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Reputatie 7
Badge +4
Olivier, kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Olivier, kan je me via een privé bericht voor alle zekerheid nog even je login waarmee je nu gaat proberen doorgeven? Zo zijn we zeker dat het de correcte account is. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Olivier, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim
Reputatie 1
Dank u wel. Werkt. Kan nu inloggen. 👍🏻
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Olivier, zou nu moeten werken om de tv app te gebruiken.
Reputatie 1
Nog steeds hetzelfde.
Reputatie 1
Dank u werkt nu.
Reputatie 1
Heb hetzelfde probleem met de cloud app
Reputatie 1
Ja heb dit geprobeerd maar krijg melding dat er een technische storing is en later terug moet proberen. Maar we zijn nu al enkele dagen later en nog steeds hetzelfde.
Reputatie 1
Werkt nog niet. Dezelfde boodschap
Reputatie 1
Alles gedaan en niks gebeurd.

Reageer