Hallo Iedereen,
Vandaag ontving ik een schrijven dat proximus de dienst Home Control zal stopzetten. Ik krijgen ter compensatie, net zoals iedereen, een bon van 278 euro voor de aanschaf van een standaard systeem dat je in elke brico kan kopen.
Dit voorstel is voor mij onaanvaardbaar als je weet dat ik het proximus systeem heb uitgerust met tal van extra accesoires ( camera's, klavieren, melders..)
Al deze extra's kunnen nu de vuilbak in en als ik ze wens te vervangen zal mij dit een pak extra geld kosten.(en dan spreken we nog niet over de gaten die in muren geboord werden...)
Na al die jaren waarbij ik trouwe klant ben bij Proximus ben ik nu het vertrouwen kwijt!
Kan dit wettelijk zo maar? Heeft er iemand een idee of testaankoop of de ombudsman hier in kan assisteren?
Ik heb vandaag al contact opgenomen met Proximus en ze zouden mij binnen 5 dagen terug contacteren m.a.w. gingen ze er van uit dat ik dit voorstel zo maar zou accepteren.
Heeft er al iemand een tegenvoorstel mogen ontvangen?
Alvast bedankt
Beantwoord
Stopzetting Home Control
Beste antwoord door KimB
D.B., chris,
Jullie nemen best telefonisch contact op om te melden dat jullie niet akkoord zijn met het voorstel zodat er samen met jullie naar een geschikt alternatief kan gekeken worden.
Thomas,
Het is niet normaal dat je klacht zomaar werd afgesloten zonder antwoord, kan je via privé bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantnummer sturen en wat meer details over wanneer je gebeld hebt en wat er juist gezegd werd? Indien je dit hebt meegekregen ook graag een nummer van je klachtendossier en graag ook een contactnummer. Ik laat uitzoeken wat er met je klacht gebeurde en laat iemand je hiervoor contacteren.
Mvg
Bekijk origineelJullie nemen best telefonisch contact op om te melden dat jullie niet akkoord zijn met het voorstel zodat er samen met jullie naar een geschikt alternatief kan gekeken worden.
Thomas,
Het is niet normaal dat je klacht zomaar werd afgesloten zonder antwoord, kan je via privé bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantnummer sturen en wat meer details over wanneer je gebeld hebt en wat er juist gezegd werd? Indien je dit hebt meegekregen ook graag een nummer van je klachtendossier en graag ook een contactnummer. Ik laat uitzoeken wat er met je klacht gebeurde en laat iemand je hiervoor contacteren.
Mvg
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.