Beantwoord

Sinds van morgen foutcode: SYS_1 op beide TV's



Toon eerste bericht

40 reacties

De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.
Reputatie 4
Badge +2
Onmogelijk het Helpdesk nummer te bereiken? 0800 22 800??
Inderdaad die staat roodgloeiend nu denk ik 😉
wel één voordeel nu weten we zeker dat Prox op de hoogte is van het probleem 😄
Badge +4
Hier ook helemaal niets meer, er komt nu op dat de modem niet zou verbonden zijn enzo
Inderdaad als je heropstart zal je geen enkel zender meer hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad als je heropstart zal je geen enkel zender meer hebben.
Heb dit wel gedaan. Valt wel op dat op mijn tweede decoder, slaapkamer, alleen EenTV eruit ligt en voor de verdere rest ik gewoon TV heb zonder uitval van de decoder.
deze waarop je aan het kijken waart als het probleem opgetreden is zal je niet meer kunnen bekijken inderdaad.
Reputatie 7
Badge +1
deze waarop je aan het kijken waart als het probleem opgetreden is zal je niet meer kunnen bekijken inderdaad.
Zit daar nu toch wel naar te kijken na heropstarten. Kijk via EenSD naar spoed. Denk dat EenTV het probleem. Toen ik van dat kanaal, staat op bij mij op 1, af ging kan ik de andere zenders zien.
Dan heb je geluk want in het verleden vorig jaar en het jaar ervoor toen net het zelfde gebeurd is hebben ze bij proximus toen aangeraden van de decoder niet te heropstarten omdat je dan kans had van de decoder niet meer te kunnen heropstarten en bij de foutcode sys_xx blijft hangen en dit heb ik nu geprobeerd en inderdaad nu heb ik niks meer.
Voorlopig kijk ik vrtnu via chromcast op mijn TV
Reputatie 7
Badge +1
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180108_03286689/grote-storing-zet-proximus-klanten-zonder-telefoon-tv-en-internet
Op sociale media melden ze wel van telefoon en internet te hebben, wat ook logisch is aangezien het probleem zich voordoet met de TV server
Reputatie 3
Badge +2
Hier terug tv !!
schijnt inderdaad allemaal achter de rug te zijn maar best de decoder eerst even heropstarten.

NB: De oorzaak lag bij een elektriciteitspanne in een datacenter
Reputatie 4
Badge +2
Pdrke, Martin, Bedankt om te melden dat het probleem werd opgelost.
Ik heb deze morgen, pas na het forum te hebben gecheckt en jullie response te hebben gelezen, de decoder herstart en alles is opnieuw oké hier.
Wel spijtig dat, op dit forum, geen melding kwam van een Proximus medewerker, noch toen het probleem zich voordeed, noch dat het werd opgelost..
Reputatie 7
Badge +1
Pdrke, Martin, Bedankt om te melden dat het probleem werd opgelost.
Ik heb deze morgen, pas na het forum te hebben gecheckt en jullie response te hebben gelezen, de decoder herstart en alles is opnieuw oké hier.
Wel spijtig dat, op dit forum, geen melding kwam van een Proximus medewerker, noch toen het probleem zich voordeed, noch dat het werd opgelost..

Volledig mee eens. Maar op sociale media was daar gisteren al ongenoegen over en ze trekken het hier op het forum door. Geen goed begin voor PX na het positieve verhaal van de CEO vorige week. Jammer een gemiste kans.

Reageer