Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit en zie ik op mijn bbox3 het internet lampje rood branden.
na 30 seconden is dit terug blauw...
heb al wat opgezocht en blijkbaar is er sprake van een Ip adress conflict. kan dat dat mijn ip-adress blijft hangen op hun server waardoor mijn internet op mijn bbox3 uitvalt?
Bbox3 is een technicolor.
wat heb ik reeds gedaan:
-bbox3 heropgestart (stekker uit en na 1 minuut terug in)
-bbox3 gereset (knop langs achter)
- port forward van de ps4
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Beantwoord
Rood lampje internet bij de game Call of duty WW2
Beste antwoord door ThomasP
Sven, je nieuwe bbox is verstuurd. Houd ons zeker op de hoogte zodat we dit op de voet kunnen volgen!
Update: Een omruiling is niet meer noodzakelijk en we kunnen nu het probleem oplossen dmv een update van de bbox. Mocht je dit probleem ervaren, stuur ons even je telnr of klantid via privébericht naar Het Proximus Team zodat we de nieuwe update kunnen uitvoeren. Deze staat na zo'n 2 uur actief. De update is enkel voor diegene die hinder ondervinden tijdens het gamen met CoD WW2.
Bekijk origineelUpdate: Een omruiling is niet meer noodzakelijk en we kunnen nu het probleem oplossen dmv een update van de bbox. Mocht je dit probleem ervaren, stuur ons even je telnr of klantid via privébericht naar Het Proximus Team zodat we de nieuwe update kunnen uitvoeren. Deze staat na zo'n 2 uur actief. De update is enkel voor diegene die hinder ondervinden tijdens het gamen met CoD WW2.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.