Skip to main content
Beantwoord

Rood lampje internet bij de game Call of duty WW2


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

42 reacties

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 15 december 2017
KimB,

Dus als ik het goed begrijp heb jij nu op dit moment die software update uitgevoerd op mijn modem, een bbox3V?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 16 december 2017
Dag Schokky69, inderdaad dit hebben wij gedaan. Groeten.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 december 2017
Ik heb hetzelfde probleem als voorgaand genoemd.
Is deze update algemeen gebeurd of enkel bij de mensen die bekend stonden die dit probleem hadden?
Kheb al enkele malen gebeld naar de klantendienst, deze hebben al enkele dingen aangepast maar kheb nog steeds dit probleem.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 22 december 2017
Hey YaronV, deze update is enkel voor diegene die hinder ondervinden. Ik heb bij deze de update naar je bbox gestuurd. Binnen dit en 2 uur zou deze actief moeten zijn en zou je geen problemen meer mogen ondervinden met spelen van CoD WW2. Alvast veel gameplezier!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 december 2017
Bedankt voor de rappe respons!

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 december 2017
Best ThomasP zou u die update ook bij ons kunnen uitvoeren ? Mijn zoon speelt ook op zijn ps4 ww2 en heeft hetzelfde probleem. Groeten en dank bij voorbaat.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 29 december 2017
Dag Brit, de update is uitgevoerd. Het kan tot 2 uur duren vooraleer deze actief staat op je bbox. Ik zie wel dat je bbox niet bereikbaar is. Je zal hem best eerst even moeten herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 december 2017
Beste, laat u iets weten wanneer de update is toegepast of op welke manier kom ik dat te weten ?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 29 december 2017
brit

wanneer heb je de modem precies herstart ?

normal is de update ok een 2u na de reboot

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 december 2017
De modem is zonet zelf volledig uitgegaan en is nu terug opgestart.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 29 december 2017
ok, dan zal de update dadelijk in orde zijn

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 januari 2018
Laatste poging voor ik proximus buiten smijt.. Kan er aub een update gedaan worden op mijn modem zodat ik langer als 30 min kan spelen? 3x gebeld niemand helpt mij, mails gestuurd waar niet op geantwoord word... waar betaal ik zelfs voor??

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 2 januari 2018
Dag Quintenvl, alvast mijn excuses hiervoor. Kan je me je telnr of klantid doorgeven via privébericht naar Het proximus Team? Dan voeren we de update meteen voor je uit.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 januari 2018
Is deze update ergens af te halen?
Bij ons valt ook steeds de verbinding(internet en tv) weg bij het spelen van ww2.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 8 januari 2018
Deze kan door ons worden doorgepushed Peter. Als ik via een privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je lijnnummer of je klantennummer mag ontvangen, dan doe ik onmiddellijk het nodige. Dit kan ene 2tal uurtjes duren dan.
Groeten, Charlotte.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 januari 2018
Sven Vandroemme schreef:
Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit


Hier van hetzelfde...ik ga eens letten op da rode lampje, maar waarschijnlijk zal da ook wel zo zijn

Pleas help me!!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 18 januari 2018
Kristel186 kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorsturen? Dan stuur ik even een update naar je modem door en na een 2tal uurtjes mag je dit nog even uittesten. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679