Beste,
Van de 3 gsm nrs in mijn abonnement verbind enkel die van mij zich automatisch via smart wifi ( 2848 vanachter) de andere 2 verbinden niet. Wellicht is er een en ander mislopen bij de installatie van mijn abo. De 2 andere gsm nrs waren al van orange naar px gekomen en die van mij bleef achter. Men heeft mijn abo gereset en nieuw paswoord opgestuurd en dan mijn nr getransfeerd van orange. Daar zal nog wel ergens een foutje zijn.
Mvg, Guido
Abo nr 621176421
Bladzijde 2 / 2
Dat doet hij niet, die van mij trouwens ook niet....rare boel hier
Kan je even controleren of bij je geavanceerde wifi instellingen de optie "overschakelen naar mobiele gegevens" niet pero ongelijk aanstaat
Staat bij ons beide af.
ok, ik geeft dit dan zo door en laat dit nog verder onderzoeken
Die van mijn vrouw werkt nog altijd niet....zijn jullie hier nog mee bezig? 0487 ** ** 55
.....en, had u al iets gehoord. Laat u de facturatie weten dat mijn abo nog niet in orde is?
Dag Guido,
Hier staat voor het nummer 0487 ** ** 55 geactiveerd met 60 minuten belkrediet.
Misschien moet je de simkaart even uit -en in het toestel plaatsen, als het dan nog niet werkt zou het een defecte simkaart kunnen zijn, die kan je 'gratis ' omruilen in onze winkels.
Voor privé gesprekken kan je best via deze link verder gaan.
Mvg. Wilfried
Hier staat voor het nummer 0487 ** ** 55 geactiveerd met 60 minuten belkrediet.
Misschien moet je de simkaart even uit -en in het toestel plaatsen, als het dan nog niet werkt zou het een defecte simkaart kunnen zijn, die kan je 'gratis ' omruilen in onze winkels.
Voor privé gesprekken kan je best via deze link verder gaan.
Mvg. Wilfried
Guido,
Mijn excuses voor het late antwoord, we hebben ondertussen antwoord gekregen via de betrokken diensten. Alles aan onze kant staat in orde, kan je eens je smart wifi vergeten en daarna deze manueel configureren?
Dit doe je door volgende stappen te volgen:
Het toestel zou zich daarna moeten verbinden met de Proximus Smart Wi-Fi hotspot (de eerste keer kan het toestel wel meerdere pogingen doen om te verbinden, dus even geduld tot het toestel klaar is).
Mijn excuses voor het late antwoord, we hebben ondertussen antwoord gekregen via de betrokken diensten. Alles aan onze kant staat in orde, kan je eens je smart wifi vergeten en daarna deze manueel configureren?
Dit doe je door volgende stappen te volgen:
- In het wi-fi scherm, blijf drukken op Proximus Smart Wi-Fi tot een scherm verschijnt met vergeet netwerk. Dan click “netwerk vergeten”
- Clik op Proximus Smart Wi-fi en selecteer verbinden, een inlog scherm zal verschijnen. Scroll naar boven en selecteer als EAP-methode “SIM”. Klik vervolgens op “Verbinden”
Het toestel zou zich daarna moeten verbinden met de Proximus Smart Wi-Fi hotspot (de eerste keer kan het toestel wel meerdere pogingen doen om te verbinden, dus even geduld tot het toestel klaar is).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.