Skip to main content
Beantwoord

Proximustv app werkt niet


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

36 reacties

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 juni 2018
Hi, ik heb net de tv app geinstalleerd op mijn Samsung Tablet
om de rode duivels te kunnen zien op het werk (via wifi).
Na het inloggen "ging er iets fout". Bij het opnieuw proberen, zelfde issue.
Kan dit asap? Morgen matchday...Tnx!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 juni 2018
Idem bij mij. App geïnstalleerd op Androïd smartphone en foutmelding. Kunnen jullie de account correct koppelen aub? Bedankt!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 juli 2018
Ik krijg steeds een fout als ik de proximus tv app start en herinloggen helpt niet

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 17 juli 2018
hi

Kan je dit nogmaals proberen ?
dit zou nu moeten werken

mvg

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 juli 2018
Dankje supper snel geholpen hier op het forum

Werkt bij mij ook niet ik log in met mijn gegevens van myproximus en krijg als antwoord is niet gekoppeld aan je account. Ik log via pc in met dezelfde gegevens ik kijk na bij mijn producten en daar staat de app wel mee in de lijst.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 22 december 2018
Ronny lenders schreef:
Werkt bij mij ook niet ik log in met mijn gegevens van myproximus en krijg als antwoord is niet gekoppeld aan je account. Ik log via pc in met dezelfde gegevens ik kijk na bij mijn producten en daar staat de app wel mee in de lijst.


Hier hetzelfde probleem..

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 28 december 2018
WenzelR schreef:
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html


negatief, nog steeds krijg ik de melding dat er geen Proximus TV app aan mijn account gelinkt is..

  • 0 reacties
  • 29 december 2018
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 december 2018
WenzelR schreef:
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.


nu werkt het inderdaad wel, waarvoor dank!