Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app werkt niet


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

38 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 12 mei 2018
Dag Wendy, nochtans ziet alles er wel ok uit voor je. Heb je al eens de applicatie opnieuw geïnstalleerd? MVG, Wim

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 12 mei 2018
Dat heb ik net gedaan en inderdaad nu werkt het. Ik probeer hetzelfde met de cloud want daar werkte het ook nog niet. Toch bedankt voor de snelle respons. Nog een fijne avond

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 12 mei 2018
Ok laat het ons maar weten anders. MVG, Wim

  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 12 mei 2018
wij zijn al heel de avond bezig om tv te kunnen kijken niets werkt wij hebben alle richtlijnen gevolgd ook gebeld maar ik denk dat ze niet veel zin hebben om te werken want ik heb half uur muziek aan de lijn gehad pfffffff ons scherm is zwart dus geen tv kijken willen wij huren na tien minuten springt het af hebben alles al gedaan om het in orde te krijgen en lukt ons niet zijn 2maanden klant bij proximus en heb al dikke spijt ik vrees dat ik duurder ga uitkomen dan bij de andere provitor want ik zit a boven bellimiet ook pffffffffff schone voorwaarden op internet maar niets anders dan last gehad met telefoon ,tv etc.......denk terug overschakelenwant klantenservice is ook niet veel waard

Martin
  • 33312 reacties
  • 13 mei 2018
Ter info: mss beter en minder verwarrend als het probleem onder één topic verder loopt :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607489

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 mei 2018
Privébericht verstuurd @WIMVL

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 21 mei 2018
Proximuis TV app werkt niet meer op android telefoon!Kan in het programma geraken maar geen TV meer kijken.Wel opnames.TV zenders worden niet geladen net zoals de TV gids.Programma opnieuw geïnstalleerd en hetzelfde fenomeen.App werkt wel op PC.Gelieve hier iets aan te doen.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 22 mei 2018
Vandaag terug in orde (na het verlengd weekend).

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 mei 2018
hoe hier ook problemen met de proximus tv app en via de website

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

kun je je ook hier eens in verdiepen alvast bedankt

groetjes Danny

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 22 mei 2018
hi danny

Kan je dit nu nog even testen ?
het zou nu voor je moeten werken

mvg

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 juni 2018
De app werkt bij mij ook niet er komt direct na het inloggen oeps er ging iets verkeerd

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 16 juni 2018
Kan je een bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 juni 2018
Bij mij hetzelfde probleem, nochtans zijn de logingegevens juist. alvast bedankt voor uw hulp