Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app op iPad geen cast

  • June 7, 2018
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Heb net de nieuwste app van proximus tv gedownload op mijn ipad pro omdat de oudere altijd blokkerde. Dit is versie 612(4.0.1). De app werkt maar de knop om te casten is verdwenen. Nog mensen met het zelfde probleem of zie ik iets over het hoofd 😞

Beste antwoord door Jimmy O

Goedemorgen, jammer genoeg is dit voorlopig niet mogelijk. Deze functie zal later terug geïmplementeerd worden. Groeten, Jimmy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • Antwoord
  • June 8, 2018
Goedemorgen, jammer genoeg is dit voorlopig niet mogelijk. Deze functie zal later terug geïmplementeerd worden. Groeten, Jimmy

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 8, 2018
Normaal gezien wanneer apps geupdate worden zijn er altijd verbeteringen aangebracht.
Bij jullie is dit dus omgekeerd.

  • Apprentice
  • June 8, 2018
Nog snel een nieuwe versie willen releasen voor het wk met eigen stijl, met een hoop features achterwegen gelaten wegens tijdsgebrek. Echt schrijnend...

  • Apprentice
  • June 13, 2018
Verleden week vraag/klacht via mail hier bij Proximus neergelegd. Daar ik vandaag nog geen antwoord had ontvangen maar zelf telefonisch gechecked naar de geopende case. Na intern checken vertelde de persoon aan de tel dat deze functie nooit meer zou beschikbaar worden.
Btw als je zo'n wijziging doet kan je de klanten toch verwittigen!
Verschillende feedback vanuit dezelfde organisatie... kan iemand klaarheid verstrekken vanuit deze organisatie? Dan kunnen we ten minste weten dat we dadelijk naar een andere provider moeten gaan want nu geen tv meer in het buitenland...

  • Apprentice
  • June 13, 2018
Verleden week vraag/klacht via mail hier bij Proximus neergelegd. Daar ik vandaag nog geen antwoord had ontvangen maar zelf telefonisch gechecked naar de geopende case. Na intern checken vertelde de persoon aan de tel dat deze functie nooit meer zou beschikbaar worden.
Btw als je zo'n wijziging doet kan je de klanten toch verwittigen!
Verschillende feedback vanuit dezelfde organisatie... kan iemand klaarheid verstrekken vanuit deze organisatie? Dan kunnen we ten minste weten dat we dadelijk naar een andere provider moeten gaan want nu geen tv meer in het buitenland...

Ik heb gehoord via de proximus help desk dat ze dit feature nog voor het wk ter beschikking gaan stellen. Ik weet het ook niet meer en proximus weet blijkbaar ook van niets als ik dit lees...