Skip to main content

Proximus tv app login werkt niet


Toon eerste bericht

93 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 16 april 2018
Florence_1994, heb dit voor je rechtgezet. Zou je nog eens kunnen proberen? Zou nu moeten werken.

ThomasP schreef:
Florence_1994, heb dit voor je rechtgezet. Zou je nog eens kunnen proberen? Zou nu moeten werken.

Beste Thomas

Dank u wel voor de snelle reactie en om dit zo snel op te lossen! Ik heb het getest op de nodige toestellen en het werkt! ?

Mvg

Florence

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 april 2018
Ik verwijderde de app en downloadde opnieuw, zoals ik gisteren ook deed maar dat helpf niet. Hierbij de gegevens: Tablet samsungsm-t530 en android 5.0.2. Hopelijk kunt u me verder adviseren?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 17 april 2018
Dag Liesbethp, gebruikt u wifi of 3g om via tablet proximusapp te gebruiken? indien via 3 of 4g dan dient de locatievoorziening ingeschakeld te zijn Groeten Els

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 april 2018
Hallo
Enkelvia wifi.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 17 april 2018
Dag Liesbethp ik ga dit verder moeten doorgeven naar de juiste dienst, van zodra ze ons op de hoogte stellen brengen wij u op de hoogte. Groeten Els

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 april 2018
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem als door de meeste hier beschreven. Ik heb ook een PM gestuurd met mijn klantnummer en myproximus login.

Alvast bedankt voor de hulp

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 17 april 2018
MarchantM ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd kan u nogmaals proberen aub? Groeten Els

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 april 2018
Elsj, bedankt, het werkt nu.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 april 2018
Els, bedankt.de app werkt terug!

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 21 april 2018
Fijn dat te horen. Onze excuses voor de problemen die je ondervond. Groeten, Hadewych

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 mei 2018
ook bij mij dit probleem en ook al gebeld met helpdesk. Ze verwijderden mijn Myproximus account, maar nog steeds werkt het niet na alles opnieuw aan te maken. Vroeger wel tv overal kunnen gebruiken, maar na het veranderen van de app kan ik het niet meer gebruiken! Klantnummer:609052318

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 11 mei 2018
@Sortje ik heb nog een kleine aanpassing uitgevoerd en uw profile staat nu terug volledig actief.Kan u nog eens testen aub. Groeten Els

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 mei 2018
@ElsJ: Nu lukt het inderdaad! Dank je wel voor de hulp

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 11 mei 2018
Sortje graag gedaan. prettig weekend gewenst groeten Els

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 mei 2018
Zelfde probleem. Wat te doen?

Martin
  • 33454 reacties
  • 13 mei 2018
TUI: Morgen pas komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 14 mei 2018
Stijn, kan je ons je login van je MyProximus en je klantennummer even doorsturen via een privé bericht? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679