Proximus tv app login werkt niet

  • 16 September 2017
  • 93 reacties
  • 1939 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Six Ben, kan je ons contacteren via Privé bericht met meer informatie? We zien dat dit account correct is gekoppeld aan je Hotmail account. Je kan ons contacteren via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul
Bij mij ook dat probleem inlog is juist maar verspringt opnieuw naar inloggen. Wat kan ik doen. Mvg
Reputatie 7
Badge +4
hi brecht

Kan je ons via privebericht ook je klantennr of lijnnr doorgeven samen met je myproximuslogin ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan
Ik heb hetzelfde probleem, mijn klantnummer is 620709111. Kunnen jullie eens nakijken ? Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +4
Joke_B, dit zou nu opgelost moeten zijn, je kan nu inloggen via je Myproximus account. Groeten Jean-Paul
Het werkt, dankjewel!
Hey hey. Bij mij werkt het ook al een jaar niet. Heb het gebruik van de app opgegeven, maar door jullie prijsverhoging wil ik er nu wel alles uithalen!
Klantnummer: 619854003

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Arno, kan je dit nu even proberen? Groetjes, Charlotte
Waarom kan ik niet kijken naar de tv app. Als ik inlog zegt de app dat ik niet gemachtigd ben ofzo.
Login is 100% juist.
En staat geactiveerd op myproximus ook?
Heb er vroeger nooit problemen mee gehad.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jimmy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim
Beste
Ik heb net hetzelfde probleem met de proximus tv app opmi iphone, probeer in te loggen maar kom telkens terug terecht op het begin scherm. Klantnr; 611384548.

Zou u dit kunnen in orde brengen?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Samir, zou nu moeten lukken.
Top werkt terug bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Beste
Ik heb net hetzelfde probleem met de proximus tv app opmi iphone, probeer in te loggen maar kom telkens terug terecht op het begin scherm. Klantnr; 620800587.

Zou u dit kunnen in orde brengen? (Telefonisch kunnen ze het niet in orde brengen)

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wouter, het zou nu moeten werken. Kan je even testen?
Bedankt, werkt nu perfect!!
Wat is eigenlijk de oorzaak? (algemene instelling of foute instelling van gebruiker?)
Reputatie 7
Badge +4
Helemaal geen fout van de gebruiker hoor 😉 hier kan jij niets aan doen. Mijn collega aan de telefoon had dit wel moeten laten oplossen. Er was langs onze kant en bepaalde instelling niet actief op je myproximus account.
Ik heb hetzelfde probleem : als ik inlog op de Proximus TV app kom ik op een welkomstscherm, melding “aan het laden”. Vervolgens word ik er meteen weer uitgegooid en kom ik terug op het login-scherm. Via de chat kon het niet worden opgelost, lukt het hier wel ? Klantnummer 4526802
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Carine, je mag me via deze link je gebruikersnaam (my proximus) eens doorgeven waarmee je inlogt op de tv applicatie. Groeten Geert
Hallo,
Ik heb op mijn iPhone ook het probleem dat ik steeds naar beginscherm word gestuurd, mijn klantnummer is 619631337

Alvast bedankt

Mvg
Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Ik heb eveneens enorm veel problemen met de TV app
Inloggen lukt soms en dan weer niet
Opgenomen programma’s kijken lukt nu en dan
TV kijken lukt helemaal niet
Mijn Klantnummer is 127198
Graag hulp
Al enkele weken geen proximus tv meer op mijn tablet. Tot dan geen problemen gehad. Toen ik belgacom belde, zei men me dat er problemen waren met de app. Nu al verschillende keren de app opnieuw gedownload, ook systeemupdate doorgevoerd op tablet. Niets helpt. Tweede keer belgacom gebeld en het zou niet aan mij account liggen. Weet iemand wat ik kan doen want word niet verder geholpen door belgacom. Telkens blijft programma hangen op drie bolletjes.
Reputatie 7
Badge +6
@Black Husky,
Ik zie dat je 2 MyProximus accounts hebt. Hetgeen je hier gebruikt op het forum is zonder je vaste producten en dus niet je TV. Het account dat gekoppeld staat op het abonnement dat je me doorgeeft staat op een andere MyProximus account. Ik stuur je de gegevens even door via PM.

@Swakke
Om dit verder na te kijken hebben we wat meer informatie nodig. Wanneer gebeurt dit, krijg je een foutmelding bij het inloggen? Heb je voorbeelden van opnames die niet werken? Wat gebeurt er wanneer je deze wenst af te spelen. Ik raad aan hiervoor een nieuw topic te starten of ons via privébericht te contacteren zodat we dit 1to1 kunnen bekijken.

@Liesbethp
Het blijven hangen op de het laadscherm (3 bolletjes) was inderdaad een tijdelijk probleem voor enkele type toestellen maar dit is intussen oplost dmv een software update van de app.
Kan je (nogmaals) de app volledig verwijderen en opnieuw installeren. Indien het hierna nog steeds niet werkt, kan je me volgende details doorgeven:
  • Type toestel (hardware)
  • Software toestel (Android versie)
Hier hetzelfde probleem met de Proximus TV app, inloggen lukt maar wordt telkens teruggestuurd naar het inlogvenster. Mvg

Reageer