Skip to main content

Proximus tv app login werkt niet


Toon eerste bericht

93 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 18 december 2017
Dag Six Ben, kan je ons contacteren via Privé bericht met meer informatie? We zien dat dit account correct is gekoppeld aan je Hotmail account. Je kan ons contacteren via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 december 2017
Bij mij ook dat probleem inlog is juist maar verspringt opnieuw naar inloggen. Wat kan ik doen. Mvg

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 20 december 2017
hi brecht

Kan je ons via privebericht ook je klantennr of lijnnr doorgeven samen met je myproximuslogin ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 januari 2018
Ik heb hetzelfde probleem, mijn klantnummer is 620709111. Kunnen jullie eens nakijken ? Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 8 januari 2018
Joke_B, dit zou nu opgelost moeten zijn, je kan nu inloggen via je Myproximus account. Groeten Jean-Paul

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 januari 2018
Het werkt, dankjewel!

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 11 januari 2018
Hey hey. Bij mij werkt het ook al een jaar niet. Heb het gebruik van de app opgegeven, maar door jullie prijsverhoging wil ik er nu wel alles uithalen!
Klantnummer: 619854003

Bedankt!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 11 januari 2018
Arno, kan je dit nu even proberen? Groetjes, Charlotte

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 11 januari 2018
Waarom kan ik niet kijken naar de tv app. Als ik inlog zegt de app dat ik niet gemachtigd ben ofzo.
Login is 100% juist.
En staat geactiveerd op myproximus ook?
Heb er vroeger nooit problemen mee gehad.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 12 januari 2018
Dag Jimmy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 februari 2018
Beste
Ik heb net hetzelfde probleem met de proximus tv app opmi iphone, probeer in te loggen maar kom telkens terug terecht op het begin scherm. Klantnr; 611384548.

Zou u dit kunnen in orde brengen?

Mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 16 februari 2018
Dag Samir, zou nu moeten lukken.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 februari 2018
Top werkt terug bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 16 februari 2018
Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 februari 2018
Beste
Ik heb net hetzelfde probleem met de proximus tv app opmi iphone, probeer in te loggen maar kom telkens terug terecht op het begin scherm. Klantnr; 620800587.

Zou u dit kunnen in orde brengen? (Telefonisch kunnen ze het niet in orde brengen)

Mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 16 februari 2018
Dag Wouter, het zou nu moeten werken. Kan je even testen?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 februari 2018
Bedankt, werkt nu perfect!!
Wat is eigenlijk de oorzaak? (algemene instelling of foute instelling van gebruiker?)

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 16 februari 2018
Helemaal geen fout van de gebruiker hoor 😉 hier kan jij niets aan doen. Mijn collega aan de telefoon had dit wel moeten laten oplossen. Er was langs onze kant en bepaalde instelling niet actief op je myproximus account.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 april 2018
Ik heb hetzelfde probleem : als ik inlog op de Proximus TV app kom ik op een welkomstscherm, melding “aan het laden”. Vervolgens word ik er meteen weer uitgegooid en kom ik terug op het login-scherm. Via de chat kon het niet worden opgelost, lukt het hier wel ? Klantnummer 4526802

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 14 april 2018
Hallo Carine, je mag me via deze link je gebruikersnaam (my proximus) eens doorgeven waarmee je inlogt op de tv applicatie. Groeten Geert

Black Husky
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 april 2018
Hallo,
Ik heb op mijn iPhone ook het probleem dat ik steeds naar beginscherm word gestuurd, mijn klantnummer is 619631337

Alvast bedankt

Mvg

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 15 april 2018
Hallo
Ik heb eveneens enorm veel problemen met de TV app
Inloggen lukt soms en dan weer niet
Opgenomen programma’s kijken lukt nu en dan
TV kijken lukt helemaal niet
Mijn Klantnummer is 127198
Graag hulp

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 15 april 2018
Al enkele weken geen proximus tv meer op mijn tablet. Tot dan geen problemen gehad. Toen ik belgacom belde, zei men me dat er problemen waren met de app. Nu al verschillende keren de app opnieuw gedownload, ook systeemupdate doorgevoerd op tablet. Niets helpt. Tweede keer belgacom gebeld en het zou niet aan mij account liggen. Weet iemand wat ik kan doen want word niet verder geholpen door belgacom. Telkens blijft programma hangen op drie bolletjes.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 16 april 2018
@Black Husky,
Ik zie dat je 2 MyProximus accounts hebt. Hetgeen je hier gebruikt op het forum is zonder je vaste producten en dus niet je TV. Het account dat gekoppeld staat op het abonnement dat je me doorgeeft staat op een andere MyProximus account. Ik stuur je de gegevens even door via PM.

@Swakke
Om dit verder na te kijken hebben we wat meer informatie nodig. Wanneer gebeurt dit, krijg je een foutmelding bij het inloggen? Heb je voorbeelden van opnames die niet werken? Wat gebeurt er wanneer je deze wenst af te spelen. Ik raad aan hiervoor een nieuw topic te starten of ons via privébericht te contacteren zodat we dit 1to1 kunnen bekijken.

@Liesbethp
Het blijven hangen op de het laadscherm (3 bolletjes) was inderdaad een tijdelijk probleem voor enkele type toestellen maar dit is intussen oplost dmv een software update van de app.
Kan je (nogmaals) de app volledig verwijderen en opnieuw installeren. Indien het hierna nog steeds niet werkt, kan je me volgende details doorgeven:
  • Type toestel (hardware)
  • Software toestel (Android versie)

Hier hetzelfde probleem met de Proximus TV app, inloggen lukt maar wordt telkens teruggestuurd naar het inlogvenster. Mvg