Skip to main content

Proximus tv app login werkt niet


Toon eerste bericht

93 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 december 2017
Hallo Sabine,
Opnieuw geprobeerd en het werkt! Bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • 7 december 2017
Graag gedaan..veel plezier ermee .. grtjes Sabine


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 december 2017
Bij mij vraagt ie om het te activeren op Myproximus,maar daar staat op'inbegrepen'.
Kan iemand van proximus er eens naar kijken aub?
Mijn klantenummer:620665303

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 7 december 2017
Jan1981, ik zie enkel gsm nummers staan op die klantnummer, heb je ook een tv abonnement? Indien dat via een ander klantnummer loopt, kan je dat dan doorgeven?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 december 2017
KimB schreef:
Jan1981, ik zie enkel gsm nummers staan op die klantnummer, heb je ook een tv abonnement? Indien dat via een ander klantnummer loopt, kan je dat dan doorgeven?
Dag Kim,ze hebben het vandaag komen installeren en naar dat ik weet is het het zelfde klantennummer...

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 december 2017
Ik heb hetzelfde probleem, ik word steeds terug gestuurd naar inlogscherm, klantennummer 615124667

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 december 2017
Jan1981 schreef:
KimB schreef:
Jan1981, ik zie enkel gsm nummers staan op die klantnummer, heb je ook een tv abonnement? Indien dat via een ander klantnummer loopt, kan je dat dan doorgeven?
Dag Kim,ze hebben het vandaag komen installeren en naar dat ik weet is het het zelfde klantennummer...
heb net gekeken op my proximus en het tv abbonement staat er ook bij nu.
Kan je nu iets forceren?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 8 december 2017
Joke_b Zou je dit nu nog even kunnen testen aub? Groeten, Charlotte

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 december 2017
Beste,

Bij mij hetzelfde probleem. Kan niet inloggen ondanks inbegrepen in het abonnement. Kan iemand helpen?
Mijn klantnummer 620577227
Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 8 december 2017
DiBa,

Ik heb een aanpassing op je lijn gedaan, kan je nog eens proberen?

Groeten

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 december 2017
Hier zelfde probleem.

Klantnummer: 615721707

Alvast bedankt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 8 december 2017
Het zou nu ook voor jou moeten werken Boterberg.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 december 2017
Doet het.

Bedankt!

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 9 december 2017
Beste,

Ik ondervind hetzelfde probleem.
Klantnummer: 620706369

Ook via de website kan ik geen proximustv bekijken, omdat dit "niet geactiveerd" zou zijn.
In MyProximus is dit wel duidelijk zichtbaar als actief.

Mvg,

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 9 december 2017
Philippe, het zou nu moeten werken.

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 9 december 2017
RobrechtB schreef:
Philippe, het zou nu moeten werken.


Inderdaad, bedankt Robrecht!

  • 1 reactie
  • 9 december 2017
Hier ook een probleem.Zelfs na het inbrengen van mijn activatiecode kan ik mijn internet of tv niet koppelen aan my proximus.Wat betekent dat ik geen tv kan kijken op gsm of tablet.Al een week aan het sukkelen.Klantendienst al meermaals gebeld en die beloven veel maar er gebeurd niets.Mijn factuur loopt wel gewoon door.... nog maar een week klant maar mis Telenet nu al ? klantnr 611598880

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 december 2017
Kunnen jullie ook eens kijken voor mij waarom de app het niet doet ?
Mijn klantnummer is : 446779109

Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 9 december 2017
Yvesken, nu zou het moeten werken.

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 december 2017
Ik heb me kunnen inloggen.
Bedankt voor de snelle service.
En dat nog eens op een zaterdag.
Jullie zijn echt top. 👍

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 9 december 2017
Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 december 2017
Beste

Ik heb ook dit probleem met de proximusTV app voor ipad. Ik probeer in te loggen met de juiste gegevens, maar na enkele ogenblikken komt het aanmeldscherm terug tevoorschijn.

Account: Eddy Sandra
Klantennummer: 1626399


Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Greta Sandra

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 15 december 2017
Sandra

dit zou nu voor je moeten werken
Kan je dit even proberen ?

Mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 december 2017
Net geprobeerd en het lukt!

Bedankt hoor!

Greta

  • 2 reacties
  • 18 december 2017
Bij mij werkt het ook niet