Proximus tv app login werkt niet

  • 16 September 2017
  • 93 reacties
  • 1939 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Hallo Sabine,
Opnieuw geprobeerd en het werkt! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +4
Graag gedaan..veel plezier ermee .. grtjes Sabine

Bij mij vraagt ie om het te activeren op Myproximus,maar daar staat op'inbegrepen'.
Kan iemand van proximus er eens naar kijken aub?
Mijn klantenummer:620665303
Reputatie 7
Badge +4
Jan1981, ik zie enkel gsm nummers staan op die klantnummer, heb je ook een tv abonnement? Indien dat via een ander klantnummer loopt, kan je dat dan doorgeven?
Jan1981, ik zie enkel gsm nummers staan op die klantnummer, heb je ook een tv abonnement? Indien dat via een ander klantnummer loopt, kan je dat dan doorgeven?Dag Kim,ze hebben het vandaag komen installeren en naar dat ik weet is het het zelfde klantennummer...
Ik heb hetzelfde probleem, ik word steeds terug gestuurd naar inlogscherm, klantennummer 615124667
Jan1981, ik zie enkel gsm nummers staan op die klantnummer, heb je ook een tv abonnement? Indien dat via een ander klantnummer loopt, kan je dat dan doorgeven?Dag Kim,ze hebben het vandaag komen installeren en naar dat ik weet is het het zelfde klantennummer...heb net gekeken op my proximus en het tv abbonement staat er ook bij nu.
Kan je nu iets forceren?
Reputatie 7
Badge +4
Joke_b Zou je dit nu nog even kunnen testen aub? Groeten, Charlotte
Beste,

Bij mij hetzelfde probleem. Kan niet inloggen ondanks inbegrepen in het abonnement. Kan iemand helpen?
Mijn klantnummer 620577227
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
DiBa,

Ik heb een aanpassing op je lijn gedaan, kan je nog eens proberen?

Groeten
Hier zelfde probleem.

Klantnummer: 615721707

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Het zou nu ook voor jou moeten werken Boterberg.
Doet het.

Bedankt!
Beste,

Ik ondervind hetzelfde probleem.
Klantnummer: 620706369

Ook via de website kan ik geen proximustv bekijken, omdat dit "niet geactiveerd" zou zijn.
In MyProximus is dit wel duidelijk zichtbaar als actief.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +4
Philippe, het zou nu moeten werken.
Philippe, het zou nu moeten werken.

Inderdaad, bedankt Robrecht!
Hier ook een probleem.Zelfs na het inbrengen van mijn activatiecode kan ik mijn internet of tv niet koppelen aan my proximus.Wat betekent dat ik geen tv kan kijken op gsm of tablet.Al een week aan het sukkelen.Klantendienst al meermaals gebeld en die beloven veel maar er gebeurd niets.Mijn factuur loopt wel gewoon door.... nog maar een week klant maar mis Telenet nu al ? klantnr 611598880
Kunnen jullie ook eens kijken voor mij waarom de app het niet doet ?
Mijn klantnummer is : 446779109

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Yvesken, nu zou het moeten werken.
Ik heb me kunnen inloggen.
Bedankt voor de snelle service.
En dat nog eens op een zaterdag.
Jullie zijn echt top. 👍
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Beste

Ik heb ook dit probleem met de proximusTV app voor ipad. Ik probeer in te loggen met de juiste gegevens, maar na enkele ogenblikken komt het aanmeldscherm terug tevoorschijn.

Account: Eddy Sandra
Klantennummer: 1626399


Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Greta Sandra
Reputatie 7
Badge +4
Sandra

dit zou nu voor je moeten werken
Kan je dit even proberen ?

Mvg
jonathan
Net geprobeerd en het lukt!

Bedankt hoor!

Greta
Bij mij werkt het ook niet

Reageer