Ik ben een week klant bij jullie , maar ik kan de tv app niet gebruiken er verschijnt steeds oeps er ging iets verkeerd ... Heb my Proximus al volledig uitgepluist maar niets gevonden ... Heb al gechat met 1 van jullie en die zei dat ik geen pack heb en dat het mij 4,95 euro zou kosten voor de app ... Ik heb zeker de minimus pack ... Wat gaat er hier fout ?
Bladzijde 2 / 3
Aan LinosD:
Het WK voetbal komt eraan en ook de vakantieperiode. Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt.
Eigenlijk vind ik dat die nieuwe Proximus TV app niet voldoende getest is om in productie te geven. Het kan altijd wel zijn dat er enige kinderziekten inzitten maar dat er NIKS werkt dat is eigenlijk onaanvaardbaar.
Ik stel voor dat, zolang te nieuwe app niet op punt staat, dat dan de vorige app terug beschikbaar wordt, want die werkt wel nog. Zo houdt men de klant toch nog tevreden
Het WK voetbal komt eraan en ook de vakantieperiode. Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt.
Eigenlijk vind ik dat die nieuwe Proximus TV app niet voldoende getest is om in productie te geven. Het kan altijd wel zijn dat er enige kinderziekten inzitten maar dat er NIKS werkt dat is eigenlijk onaanvaardbaar.
Ik stel voor dat, zolang te nieuwe app niet op punt staat, dat dan de vorige app terug beschikbaar wordt, want die werkt wel nog. Zo houdt men de klant toch nog tevreden
Ik geef je suggestie zeker door aan het verantwoordelijke team WimMo. Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Dit slaat alles. Alles werkt behalve de PX TV app. Yelo Play, van de Nederlanders, ZiggGo, Foxsports enz. En welke doet het niet de PX app. Nu straks de wedstrijden van het Belgisch elftal gratis data is, werkt de app niet. Te belachelijk voor woorden. Wordt tijd dat ze bij PX proffesioneler gaan worden voor ze iets nieuws op de markt brengen. Compensatie in deze is zeker op zijn plaats. Het is dat ik via familie, Yelo Play kan kijken. Dit is een droevige zaak.
Antoon1 Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Groeten Els
Hallo Els. Bedankt voor je snel antwoord. Neem aan dat jullie de klanten verwittigen als het in orde is. Maar aangezien ik op vakantie hier nadeel van heb ga ik toch hier een compensatie voor vragen. Prettig weekend verder. Groeten Antoon
Antoon1 voor u ook een prettig weekend gewenst. groeten Els
Speel dan maar gerust verder in het ontwikkelen van nieuwe updates, maar stel ze maar online als hun degelijkheid bewezen hebben.
Lijkt me toch het meest logisch of niet?
.
16-06-2018 nu al 16 dagen zonder TV PROXIMUS op iPads. De Proximus medewerker in Deinze kan het niet oplossen en deelde ons bij de twee laatste bezoeken mee dat een technieker ons binnen de twee zou opbellen. Niemand gehoord, Niets opgelost!!!! Dit pikken we niet langer, indien dit niet opgelost is binnende 3 dagen verkas ik de 20 gsm en telefoon accounts van mijn 2 bedrijven staande pede naar Telenet.
ik weet niet of je er veel aan hebt maar hier hebben ze van proximus een procedure beschreven :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386
enfin ik geef het je maar mee...
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386
enfin ik geef het je maar mee...
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386
enfin ik geef het je maar mee...
Hallo Martin. Weer een prima uitleg. Maar we zitten toch op versie 4.1.2. Dit is de nieuwe update die ik zo juist op mijn iPad gezet heb. Op dit moment werkt deze. Maar denk dat de mensen zitten met de slechte of geen Info van PX omtrent deze app. Je kunt dit ook zien op de info kanalen op TV. Wordt gezegd dat de Franse lokale zenders in Brussel overal te zien zijn voor de Franstalige abo's. Maar als er een verandering is in het basisaanbod, zoals extra zenders of zenders in HD zie je dat niet terug op het info kanaal. Heb tijdens mijn vakantie in Frankrijk niet kunnen genieten van de PX TV app. Nee qua info is dit niet goed wat PX doet naar zijn klanten toe. Denk dat veel klanten dit positief zouden vinden. Blijken nu ook nieuwe HD zenders te zijn bij gekomen in het basis pakket. Weet jij misschien welke incl. De kanalen waar ze staan. Deze info hadden de klanten allang moeten hebben. Als er een prijsverhoging komt dan worden de klanten via de factuur wel.ingelicht waarom dan niet bij een verandering van het TV aanbod. Mvg, Antoon
Martin, Antoon,
Proximus map verwijderd en terug geïnstalleerd.
In de app zelf vermeld hij als versie update: versie 622 (4.1.3)-CC 1.0.26.0
Op mijn IPAD in mijn instellingen bij de app Proximus tv ( met logo duivel) vermeld hij als versie 1.0.0.1
In mijn iPad zit geen G4 CARD daar ik deze uitsluitend gebruik in mijn WiFi omgeving.
Gegevens van mijn iPad zijn:
Software: iOS 11.4
iPad EQUIMOLINO (5th generation) model:1823
* Year: 2017
* Capacity: 128 GB
* Model number (on the back cover):
* A1823 on the iPad (5th generation) Wi-Fi + Cellular
* The nano-SIM tray is on the right side.
Toch bedankt dat jullie willen meedenken want van de reuzengrote groep iT ers bij Proximus zal de oplossing blijkbaar niet komen.
Is het misschien nog de oude generatie ingedommelde RTT specialisten welke moeten instaan voor de hedendaagse communicatie met klanten die technische problemen ondervinden. My God, amateurs doen het beter in de privé bedrijven, waar gaat naartoe.
Nu al 17 dagen(!!!!!) zonder enige vorm van hulp vanuit Proximux Service en of Technische support diensten, wel beloftes maar daarmee is tot op heden niets (!!!) opgelost. Een sterk en terecht ontgoochelde Proximus klant.
Proximus map verwijderd en terug geïnstalleerd.
In de app zelf vermeld hij als versie update: versie 622 (4.1.3)-CC 1.0.26.0
Op mijn IPAD in mijn instellingen bij de app Proximus tv ( met logo duivel) vermeld hij als versie 1.0.0.1
In mijn iPad zit geen G4 CARD daar ik deze uitsluitend gebruik in mijn WiFi omgeving.
Gegevens van mijn iPad zijn:
Software: iOS 11.4
iPad EQUIMOLINO (5th generation) model:1823
* Year: 2017
* Capacity: 128 GB
* Model number (on the back cover):
* A1823 on the iPad (5th generation) Wi-Fi + Cellular
* The nano-SIM tray is on the right side.
Toch bedankt dat jullie willen meedenken want van de reuzengrote groep iT ers bij Proximus zal de oplossing blijkbaar niet komen.
Is het misschien nog de oude generatie ingedommelde RTT specialisten welke moeten instaan voor de hedendaagse communicatie met klanten die technische problemen ondervinden. My God, amateurs doen het beter in de privé bedrijven, waar gaat naartoe.
Nu al 17 dagen(!!!!!) zonder enige vorm van hulp vanuit Proximux Service en of Technische support diensten, wel beloftes maar daarmee is tot op heden niets (!!!) opgelost. Een sterk en terecht ontgoochelde Proximus klant.
Bij problemen met iOS en 4G graag al even deze gids doornemen a.u.b.
.
Deze instructie manual biedt geen enkele oplossing. De nieuwe PX tv APP : proximus 4.1.3 opent niet in wifi.
Probleem sleept al aan sind 1 juni 18 bij ons.
Dealers worden volgens henzelf overstelpt door boze reactie van klanten maar kunnen alleen als oplossing aanbieden: wachten op nieuwe update. Ik wacht al 18 dagen en nog steeds geen oplossing in zicht.........
Ik heb een MyProximus acvount waarmee ik kan aanloggen. Ook op ProximusTV maar dan komt er "Oeps er ging iets verkeerd". Ook de geg v d App wissen of App herinstaleren helpt niet. Wat nu ?
Ook Smart-Wifi doet het niet ...
Ook Smart-Wifi doet het niet ...
Sarando, kan je even laten weten aan Het Proximus Team welke login je juist gebruikt voor de Proximus tv app?
.
Doe geen moeite Sarando, het komt toch niet in orde! We zitten al 4 weken zonder Proximux tv app. Niemand van Proximus die een oplossing kan aanbieden. Amateurs dat zijn het!
Niet zo pessimistisch Equimolino ; het probleem werd snel opgelost door het Proximus team. Me happy !
Heb je de app reeds opnieuw geïnstalleerd? Krijg je een foutmelding als je de app opent of blijft het nog steeds gewoon draaien zoals in het begin?
Proximus TV App 4.1.3
iOS 11.4
iPad Mini 4 Wifi
Sinds enige tijd heb ik regelmatig dat ik het einde van een programma mis omdat er plots 'stream niet beschikbaar' verschijnt. Na enig onderzoek lijkt het me altijd op hetzelfde neer te komen: het programma dat er op volgt heeft een leeftijdsmarkering en de uitzending loopt blijkbaar een beetje achter op de tv-gids waardoor de App denkt dat het volgende programma al begonnen is.
Ik heb dit vroeger ook al meegemaakt, en toen kon ik de pincode van de decoder ingeven en verderkijken naar mijn programma (en naar het volgende uiteraard).
Nu is sinds enkele weken de optie om een pincode in te geven er gewoon niet meer...
iOS 11.4
iPad Mini 4 Wifi
Sinds enige tijd heb ik regelmatig dat ik het einde van een programma mis omdat er plots 'stream niet beschikbaar' verschijnt. Na enig onderzoek lijkt het me altijd op hetzelfde neer te komen: het programma dat er op volgt heeft een leeftijdsmarkering en de uitzending loopt blijkbaar een beetje achter op de tv-gids waardoor de App denkt dat het volgende programma al begonnen is.
Ik heb dit vroeger ook al meegemaakt, en toen kon ik de pincode van de decoder ingeven en verderkijken naar mijn programma (en naar het volgende uiteraard).
Nu is sinds enkele weken de optie om een pincode in te geven er gewoon niet meer...
Dag Dieter,
Ouderlijk toezicht zit momenteel inderdaad nog niet in de app. Dit wordt binnenkort wel terug toegevoegd via een update.
Groeten,
Kim
Ouderlijk toezicht zit momenteel inderdaad nog niet in de app. Dit wordt binnenkort wel terug toegevoegd via een update.
Groeten,
Kim
.
Sarando zeg dat ook maar eens tegen de meer dan 10.000 gebruikers die de Proximus tv app niet aan de praat krijgen op hun nieuwe iPads. Moeten we daar misschien positief over doen. Voor ons blijft de technische staf van Proximus een bende prutsers!
Dag Proximus,
Ik krijg dezelfde foutmelding in mijn Proximus TV app : ‘oops something went wrong’.
Kunnen jullie dit rechtzetten aub?
Bedankt
Mvg
Ik krijg dezelfde foutmelding in mijn Proximus TV app : ‘oops something went wrong’.
Kunnen jullie dit rechtzetten aub?
Bedankt
Mvg
Bencard kan je even kijken of het nu wel werkt?
Bij mij zelfde probleem, kan u iets doen aub?
Mvg, Guido
Hi
kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Beste,
Bij mij lukt het ook niet om de proximus app op te starten op Ipad. Er komt steeds dezelfde foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd".
Ipad heeft enkel Wifi, geen 4G. iOS11.4. Kunnen jullie dit aub verhelpen?
Gr,
Niels
Bij mij lukt het ook niet om de proximus app op te starten op Ipad. Er komt steeds dezelfde foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd".
Ipad heeft enkel Wifi, geen 4G. iOS11.4. Kunnen jullie dit aub verhelpen?
Gr,
Niels
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.