Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app

  • December 21, 2017
  • 13 reacties
  • 767 Bekeken

Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.

Beste antwoord door ThomasP

Hey Iris en welkom op het forum!
Ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus TV app zou nu correct moeten werken.
Mijn excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • December 22, 2017
Hey Iris en welkom op het forum!
Ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus TV app zou nu correct moeten werken.
Mijn excuses voor de hinder.

  • Apprentice
  • December 22, 2017
Bij mij net hetzelfde! Is het mogelijk dit even na te kijken?

  • Apprentice
  • February 18, 2018
Bij mij ook hetzelfde. Toch vreemd dat zoveel gebruikers hetzelfde probleem ondervinden.
Hopelijk kan dit asap rechtgezet worden.

Martin
  • February 18, 2018
ze moeten bij proximus een kleine aanpassing doen in je technisch profiel, dus zal maandag wel in orde komen als ze hier op het forum passeren

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 19, 2018
Wij kunnen het profiel nakijken en zien of daar eventueel een probleem op zit, maar dan zal ik wel even jullie login van MyProximus en het klantennummer of lijnnummer nodig hebben. Jullie mogen dit gerust doorsturen via onderstaande link, grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Fiekevda
  • Apprentice
  • February 19, 2018
Hallo
Bij mij werkt het ook niet. Zowel gsm als iPad. Exact hetzelfde probleem.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 19, 2018
Fiekevda, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer en je login van je MyProximus account doorgeven? Dan kijk ik even of je profiel correct staat. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • April 2, 2018
Ook hier nog steeds hetzelfde probleem...

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • April 2, 2018
Begrijp niet dat dit door de klanten via myproximus nog altijd niet kan recht gezet worden!

  • Apprentice
  • May 1, 2018
Hallo, bij mij werkt de app ook nooit, niet op mijn Smartphone en ook niet op mijn iPad.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 2, 2018
Hallo Koen, je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen. Groeten Geert

  • Apprentice
  • June 14, 2018
Ik heb hetzelfde probleem met de Proximus TV App, kan niet inloggen

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 15, 2018
Filip, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679