Beantwoord
Proximus panne 9/01
Nog steeds geen tv en WiFi !!!!
Beste antwoord door ThomasP
Momenteel ondervinden we inderdaad een storing op ons netwerk waarvan de oorzaak ligt in een panne die gisteren avond begonnen is. Deze is toen hersteld maar momenteel ondervinden we opnieuw hinder. We doen er alles aan op dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses hiervoor.
Update 14:33:
Momenteel kan je nog steeds hinder ondervinden, ook voor internet. We zijn nog druk bezig de panne op te lossen. De meeste connecties zijn reeds terug online. Helaas nog niet allemaal.
Update 15:50:
De meeste hinder is momenteel geweken. Mocht je thuis nog geen verbinding hebben raad ik aan nog even je bbox en/of decoder volledig te herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Ook de 080022800 is terug telefonisch bereikbaar.
Op deze Facebookpost vind je de laatste communicatie omtrent de panne.
Nogmaals onze excuses voor de hinder.
Update 16:35:
Ik zie dat er mogelijks nog wat hinder kan zijn bij de internetconnectie zelf. Onze teams zijn nog druk in de weer. Nog even geduld dus.
Update:
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.
Bekijk origineelUpdate 14:33:
Momenteel kan je nog steeds hinder ondervinden, ook voor internet. We zijn nog druk bezig de panne op te lossen. De meeste connecties zijn reeds terug online. Helaas nog niet allemaal.
Update 15:50:
De meeste hinder is momenteel geweken. Mocht je thuis nog geen verbinding hebben raad ik aan nog even je bbox en/of decoder volledig te herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Ook de 080022800 is terug telefonisch bereikbaar.
Op deze Facebookpost vind je de laatste communicatie omtrent de panne.
Nogmaals onze excuses voor de hinder.
Update 16:35:
Ik zie dat er mogelijks nog wat hinder kan zijn bij de internetconnectie zelf. Onze teams zijn nog druk in de weer. Nog even geduld dus.
Update:
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.
Toon eerste bericht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.