Skip to main content
Beantwoord

Proximus Mail


  • Practitioner
  • 26 reacties
Mail van Proximus heeft een nieuwe lay-out gekregen en bovendien wordt gesignaleerd dat er een app is in de Play store en de App store (ios) van Apple. Ik vind echter geen app Proximus Mail in de App Store. Ik nam contact met 080022800 en kreeg iemand aan de lijn, die het in Keulen hoorde donderen! Hij wist niet dat er veranderingen gebeurd waren, want hij was van een uitzendbureau. Hij zou het eens vragen aan een collega en anders moest ik maar een technicus laten komen... Als die app niet in de App store zit, zal deze ook niet veel kunnen verrichten. Mijn gesprekspartner moet wel de problemen oplossen voor internet/email (keuzemenu) maar is blijkbaar ter zake onkundig.
Weet iemand iets meer?

Beste antwoord door Martin

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

28 reacties

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 17 januari 2018
Hoi

Ik vind dit terug, maar vind op de nieuwe app niets terug van enige mail.
https://itunes.apple.com/be/app/myproximus/id483589694?mt=8

Ik gebruik Windows 10 en daar ook geen mail, wel de nieuwe app.
https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/my-proximus/9nblggh168p9

Op playstore :
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.hello&hl=nl&v1=display&v2=space-com-res&v3=youtube&v4=programmatic&v5=1x1&v6=android&v7=res-app-myproximus

Voor mail : https://play.google.com/store/apps/details?id=be.proximus.proximusmail&hl=nl

Bekijk je het even ?

Martin
  • 32660 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2018


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 17 januari 2018
Hierbij schermafbeelding van Itunes Preview met vermelding dat deze app enkel beschikbaar is in de App Store. Deze app is daar evenwel niet te vinden, de andere van Proximus wel...

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 17 januari 2018
Hoi,

We zien inderdaad dat de app niet in de appstore staat. Ik geef dit door aan de betrokken diensten. alvast bedankt voor de informatie.

Groeten,

Jean-Paul

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 17 januari 2018

  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 18 januari 2018
Jean-Paul,

Bedankt voor uw reactie, maar tot op heden heeft de betrokken dienst blijkbaar nog niet gereageerd, want de app staat nog steeds niet in de App Store...

Grtz,

Marc

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 18 januari 2018
Als je klikt op het Apple icoontje in de FAQ waarvan mijn collega Jean-PaulS de link hierboven postte, wat zie je dan?

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 18 januari 2018
Als beste antwoord staat trouwens een foto van de MyProximus app.Toch niet de Mail app, waar naar gevraagd wordt en waarnaar Jean-PaulS verwijst?😉


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 18 januari 2018
Ik kon de Proximus Mail app downloaden en openen.
Iedereen bedankt!
Marc

  • 0 reacties
  • 19 januari 2018
Hey iedereen 🙂 Zijn er nog vragen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 20 januari 2018
jdm_01 schreef:
@Martin, is er geen optie om dat verkeerde bericht te verwijderen?

Dat zal ik wel doen 😉

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 20 januari 2018
Bedankt Wim, het zou handig zijn dat de persoon in kwestie zijn eigen (fout) bericht niet alleen kan bewerken, maar ook kan verwijderen.
Misschien eens over nadenken?

mvg.

  • Rising star
  • 13 reacties
  • 2 februari 2018
Hallo, de proximus mail app werkt sinds gisteren niet meer?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 februari 2018
hi, krijg je een bepaalde foutmelding op de app ?
wat loopt er precies mis ?
heb je al eens geprobeerd de app te herinstalleren ?

  • Rising star
  • 13 reacties
  • 3 februari 2018
Ik heb al 2 maal verwijderd en 2x opnieuw geinstalleerd. Na ingeven van email en paswoord probeert hij in te loggen maar na een tijdje komt deze boodschap in een rode pop-up box:
"Het verbinden met server is mislukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw"
Met WiFi en 4G hetzelfde resultaat. Op mijn desktop komen de mails wel binnen.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 3 februari 2018
Dag ChrisvcBik

ik geef dit door aan de betrokken dienst en hou je op de hoogte, kan u nog even via onderstaande link u klantgegevens doorgeven aub dan kan ik onze mensen de correcte informative doorgeven? Groeten ELs

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 februari 2018
ChrisvcBik schreef:
Ik heb al 2 maal verwijderd en 2x opnieuw geinstalleerd. Na ingeven van email en paswoord probeert hij in te loggen maar na een tijdje komt deze boodschap in een rode pop-up box:
"Het verbinden met server is mislukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw"
Met WiFi en 4G hetzelfde resultaat. Op mijn desktop komen de mails wel binnen.


Beste,

Ik heb de Proximus Mail-app (Android) ook zopas geïnstalleerd, en ik slaag er ook niet in om met mijn e-mailadres en wachtwoord in te loggen. Ik krijg dezelfde boodschap: "Het verbinden met de server is niet gelukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw.". Internetverbinding werkt oké.
Ook na herinstallatie van app, zelfde probleem.
Is ondertussen duidelijk wat oorzaak is van probleem?
Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten,

Heidi.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 16 februari 2018
Heidi, lukt het inloggen met je emailadres en paswoord wel via https://webmail.proximus.be/ ?Groetjes, Charlotte.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 februari 2018
Jawel, geen probleem om op de webmail in te loggen met mijn emailadres en paswoord. Bij deze login eerder vandaag werd ik trouwens op de hoogte gebracht van de Proximus Mail-app.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 17 februari 2018
Vandaag nieuwe poging en... het is mij nu wel gelukt om in te loggen op de Proximus Mail-app!

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 maart 2018
Ik heb de bewuste mail app enkele weken goed kunnen gebruiken, maar sedert enkele dagen kan ik niet meer inloggen...


Ik belde hiervoor reeds drie keer en twee keer heeft men gewoon ingehaakt! De derde keer was vriendelijker maar stuurde men mij met een kluitje in het riet dat men zou oplossen en dat ik een uur later nog eens moest proberen... HET LUKT NOG STEEDS NIET. Graag feedback hoe dit probleem kan opgelost worden.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 6 maart 2018
Landug krijgt u een bepaalde foutmelding? Groeten Els

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 maart 2018
Ik krijg geen enkele foutmelding, het tandwieletje verdwijnt en inloggegevens blijven ingevuld...

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 7 maart 2018
hi, dit zou ondertussen terug voor je moeten werken

mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 7 maart 2018
Beste Jonathan, dit werkt NOG STEEDS NIET...