Beantwoord

Proximus komt belofte niet na

  • 1 December 2017
  • 39 reacties
  • 1098 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

ben momenteel een mail aan het sturen naar radio 2 de inspecteurs. hopelijk kunnen zij iets doen. Ben het meer dan beu. Wij hebben al heel wat meegemaakt met proximus . Misschien als het op de radio komt kan er wel iets gebeuren. Net als het schandaal van de gehuurde telefoons die al lang afgeschreven zijn en waar men toch geld blijft voor vragen.
Hopelijk komt het in orde! Wat alles nog erger maakt is dat ik een Full Control abonnement heb en dus geen data meer kan gebruiken als alles op is, terwijl ik vaak mijn navigatie nodig heb...
ben momenteel een mail aan het sturen naar radio 2 de inspecteurs. hopelijk kunnen zij iets doen. Ben het meer dan beu. Wij hebben al heel wat meegemaakt met proximus . Misschien als het op de radio komt kan er wel iets gebeuren. Net als het schandaal van de gehuurde telefoons die al lang afgeschreven zijn en waar men toch geld blijft voor vragen.
Bericht is verstuurd. Ik hoop dat de mensen van radio 2 mijn mail ter harte nemen. Want je kan nergens terecht.
Zopas eindelijk iemand aan de lijn gehad (gebeld naar een andere dienst wat na een uur wachten op de de dienst facturatie slaapt die waarschijnlijk), Men beweert bij proximus dat het dataverbruik van pokémon idd te zien is op je telefoon en via de app my proximus, maar dat het NIET aangerekend wordt.Al onze tellers staan op nul zeggen ze. Niet dus, onze zoon kreeg een sms dat zijn data volledig opgebruikt is en kan ook daadwerkelijk niet meer op internet. Je kan gemakkelijk volgen op de gsm welke apps er verbruikt zijn en het is wel degelijk pokémon, dus larie dat het niet aangerekend wordt.
Dossiernummer opgemaakt, wordt vervolgd .........
Zopas eindelijk iemand aan de lijn gehad (gebeld naar een andere dienst wat na een uur wachten op de de dienst facturatie slaapt die waarschijnlijk), Men beweert bij proximus dat het dataverbruik van pokémon idd te zien is op je telefoon en via de app my proximus, maar dat het NIET aangerekend wordt.Al onze tellers staan op nul zeggen ze. Niet dus, onze zoon kreeg een sms dat zijn data volledig opgebruikt is en kan ook daadwerkelijk niet meer op internet. Je kan gemakkelijk volgen op de gsm welke apps er verbruikt zijn en het is wel degelijk pokémon, dus larie dat het niet aangerekend wordt.
Dossiernummer opgemaakt, wordt vervolgd .........

Via welke dienst heeft u gebeld? Ik probeerde namelijk ook altijd via facturatie maar ik geraak nog steeds niet binnen
Zopas eindelijk iemand aan de lijn gehad (gebeld naar een andere dienst wat na een uur wachten op de de dienst facturatie slaapt die waarschijnlijk), Men beweert bij proximus dat het dataverbruik van pokémon idd te zien is op je telefoon en via de app my proximus, maar dat het NIET aangerekend wordt.Al onze tellers staan op nul zeggen ze. Niet dus, onze zoon kreeg een sms dat zijn data volledig opgebruikt is en kan ook daadwerkelijk niet meer op internet. Je kan gemakkelijk volgen op de gsm welke apps er verbruikt zijn en het is wel degelijk pokémon, dus larie dat het niet aangerekend wordt.
Dossierummer opgemaakt, wordt vervolgd .........

Via welke dienst heeft u gebeld? Ik probeerde namelijk ook altijd via facturatie maar ik geraak nog steeds niet binnen

Dienst technische problemen met internet, ik zat daar wel niet juist maar men heeft mij meteen doorverbonden .
De dienst facturatie is waarschijnlijk in verlof of heeft het wel heeeeeeeeeeeeel druk. pffff.
Blijven volhouden laura , bel eender welke dienst en hopelijk verbinden je ze jou door. Met hoe meer we zijn hoe sneller ze ervoor gaan kijken hoop ik.
Zopas eindelijk iemand aan de lijn gehad (gebeld naar een andere dienst wat na een uur wachten op de de dienst facturatie slaapt die waarschijnlijk), Men beweert bij proximus dat het dataverbruik van pokémon idd te zien is op je telefoon en via de app my proximus, maar dat het NIET aangerekend wordt.Al onze tellers staan op nul zeggen ze. Niet dus, onze zoon kreeg een sms dat zijn data volledig opgebruikt is en kan ook daadwerkelijk niet meer op internet. Je kan gemakkelijk volgen op de gsm welke apps er verbruikt zijn en het is wel degelijk pokémon, dus larie dat het niet aangerekend wordt.
Dossiernummer opgemaakt, wordt vervolgd .........

Via welke dienst heeft u gebeld? Ik probeerde namelijk ook altijd via facturatie maar ik geraak nog steeds niet binnen

Dienst technische problemen met internet, ik zat daar wel niet juist maar men heeft mij meteen doorverbonden .
De dienst facturatie is waarschijnlijk in verlof of heeft het wel heeeeeeeeeeeeel druk. pffff.
Blijven volhouden laura , bel eender welke dienst en hopelijk verbinden je ze jou door. Met hoe meer we zijn hoe sneller ze ervoor gaan kijken hoop ik.

Ben eindelijk binnengeraakt, joepie! Het wordt momenteel nagekeken, ik hou u op de hoogte.
Ook bij mij is er een dossier opgemaakt. Het zou voor woensdag opgelost zijn, ben benieuwd...
Ook bij mij is er een dossier opgemaakt. Het zou voor woensdag opgelost zijn, ben benieuwd...
Ik ook, Hier moet zo snel mogelijk duidelijkheid over bestaan, want wie weet hoeveel mensen er nog zijn die men ten onrechte data aanrekent.
mvg
Ik heb Proximus ook gecontacteerd via de MyProximus app en daar raadden ze mij eerst aan om wifi-assistentie uit te zetten. Laat mij niet lachen... Ze moeten stoppen met de schuld af te schuiven op de klant, ik weet heel zeker dat dit probleem niet aan mij ligt.
Het is echt verschrikkelijk. Mijn zoon zijn data van pokémon is ook bij de start van deze maand ook alweer gewoon meegerekend.
Bij mij klopt het wel , je moet eens de dataverbruik van de telefoon vergelijken met dataverbruik op mijn proximus app.
Bij onze zoon is dit bijna exact hetzelfde wat wil zeggen dat data gewoon doorgerekend is. Bij mij is de data op my proximus minder dan op de telefoon. Ongeveer het verschil van wat pokémon heeft verbruikt dus daar klopt het wel.
Maar ik heb een mobilus s en mijn zoon een smart full control abo.
ER ZIT WEL DEGELIJK EEN FOUT IN DE FULL CONTROL abo met gratis app. Alleen willen ze het niet toegeven. Ik heb een klachtnummer gekregen maar tot op heden nog geen antwoord.
Even info gevraagd bij scarlet 8 euro abo. 500mb 150min belwaarde en 1000 sms en. Als je daar daadwerkelijk wel 500mb krijgt EN 150min EN 1000 sms'en zet ik die full control van 10 euro met 250mb gelijk stop. Zou voldoende voor mijn zoontje moeten zijn. Maar dat moet ik eerst zeker weten of het en verhaal of of verhaal is.
Het is echt triest. Ik heb gebeld met een onvriendelijke vrouw van de technische dienst en ze zei dat ze alles nagekeken hadden en dat de data van mijn favoriete app niet aangerekend werd. Laat me niet lachen...
Het is echt triest. Ik heb gebeld met een onvriendelijke vrouw van de technische dienst en ze zei dat ze alles nagekeken hadden en dat de data van mijn favoriete app niet aangerekend werd. Laat me niet lachen...

Hallo Laura, heb jij intussen al iets gehoord van proximus, enkel een tevredenheidsonderzoek gekregen via mail maar voor de rest niks. Nochtans behandelen ze klachten (volgens proximus) binnen de 10 dagen, niet dus.
Hey Laura, heb jij intussen al gehoor gekregen van proximus of is het probleem al opgelost? Bij mij nog altijd niet maar we blijven hopen
Wauw, ik was dit topic totaal vergeten! Bij mij is het e-i-n-d-e-l-i-j-k opgelost, ik heb geen idee hoe. Half december testte ik nog eens of het verbruik van mijn favoriete app nog aangerekend werd en dit was niet meer het geval. Ook deze maand klopt het: ik heb in totaal rond de 400 mb verbruikt waarvan 250 instagram en de teller in MyProximus staat dan ook op 150, zoals het hoort. Ik denk dat dit wel bewijst dat de fout niet bij mij lag ? Maar goed, ik verander die app dus echt nooit meer want na drie maanden klopt het eindelijk en dat wil ik zou houden.

Reageer