Skip to main content
Proximus, waar moet ik klacht indienen voor jullie slechte service?
Als ze u bij de Helpdesk 080022800 echt niet kunnen verder helpen met je problemen (probleem oplossen) , zou ik als ik u was beroep doen op een gratis happyhouse technieker om dit bij u te komen onderzoeken en oplossen.

Die kun je zelf aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse



NB: klacht indienen kun je als volgt (hier wel een vb klacht omtrent factuur maar als je de flow volgt kan het ook voor technische problemen ....)

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >

*****

"Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

******

of voor u bv:

"Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"

> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
we zullen s proberen
ben benieuwd he
'k zal duimen voor u 😉
Jennen, kan je me even via een privé bericht doorgeven wat het probleem precies is? Dan kunnen wij je klacht bekijken. Grtjs, Charlottte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer