Beantwoord

Probleem met Proximus TV app

  • 7 July 2018
  • 7 reacties
  • 649 Bekeken

Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.

Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Waar kan dit aan liggen?

Groeten
icon

Beste antwoord door Brechtv 7 July 2018, 15:59

Bekijk origineel

7 reacties

toch niet toevallig de zelfde reden/oplossing als hier
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-44966/index1.html#post610557
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Brecht,

Indien je dezelfde login gebruikt voor de app als voor het forum, staat deze nog niet gekoppeld aan je vaste producten. Van zodra je dit koppelt, zal je die melding niet meer hebben.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Indien je een andere login gebruikt waar je tv abonnement aan gekoppeld is, kan je de login dan via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim
Goedenavond,
Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.
Ik ben bij beide apps met dezelfde login ingelogd.

Waar ligt het probleem?
Alvast bedankt,
Hans
Reputatie 7
Badge +4
Hans, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Goedenavond.

Heb net hetzelfde probleem. Heb net de app proximus tv geïnstalleerd en zegt oeps er ging iets verkeerd. Wie kan er helpen?
Ter info: normaal gezien zal er pas maandag iemand van het proximus team hier op het forum terug langs komen.

Reageer