Skip to main content
Beantwoord

Probleem met Proximus TV app


Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.

Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Waar kan dit aan liggen?

Groeten

Beste antwoord door Brechtv

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

7 reacties

Martin
  • 33539 reacties
  • 7 juli 2018
toch niet toevallig de zelfde reden/oplossing als hier
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-44966/index1.html#post610557

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 7 juli 2018
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 7 juli 2018
Dag Brecht,

Indien je dezelfde login gebruikt voor de app als voor het forum, staat deze nog niet gekoppeld aan je vaste producten. Van zodra je dit koppelt, zal je die melding niet meer hebben.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Indien je een andere login gebruikt waar je tv abonnement aan gekoppeld is, kan je de login dan via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 juli 2018
Goedenavond,
Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.
Ik ben bij beide apps met dezelfde login ingelogd.

Waar ligt het probleem?
Alvast bedankt,
Hans

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 13 juli 2018
Hans, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 juli 2018
Goedenavond.

Heb net hetzelfde probleem. Heb net de app proximus tv geïnstalleerd en zegt oeps er ging iets verkeerd. Wie kan er helpen?

Martin
  • 33539 reacties
  • 14 juli 2018
Ter info: normaal gezien zal er pas maandag iemand van het proximus team hier op het forum terug langs komen.