Skip to main content
Beantwoord

Onderschriften 888

  • 13 november 2018
  • 8 reacties
  • 327 Bekeken

  • Practitioner
  • 43 reacties
Hoe komt het dat ik geen onderschriften voor gehoorgestoorden meer krijg bij een opgenomen programma?

Beste antwoord door LinosD

Chromecast wordt geïmplementeerd bij een volgende update, Guy.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Martin
  • 33446 reacties
  • 13 november 2018
Ter bijkomende info: zie melding van prox 4 dagen geleden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567#post616965

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 13 november 2018
Hallo Guy, bij welke opgenomen programma's heb je dit probleem? Groeten Thierry

  • Auteur
  • Practitioner
  • 43 reacties
  • 13 november 2018
Ik heb dat probleem bij alle nederlandstalige programma’s die ik opneem. Probleem is vrij recent.

Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 59 reacties
  • 13 november 2018
Ik heb dat probleem ook bij alle Nederlandstalige programma's. Ondertiteling is gemakkelijk voor iemand met gehoorproblemen.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 13 november 2018
Hey Guy, heb dit verder laten nakijken, momenteel is er een bug die deze problemen veroorzaakt. Het is nog verder in onderzoek.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 43 reacties
  • 13 november 2018
Ok, dank u!

  • Auteur
  • Practitioner
  • 43 reacties
  • 13 november 2018
Het duurt toch wel heel lang voor we weer chromecast kunnen gebruiken. Wellicht ook een bug?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • Antwoord
  • 13 november 2018
Chromecast wordt geïmplementeerd bij een volgende update, Guy.