Beste,
Ik heb 2 telefoon nummers en één ervan gebruik ik alleen maar als ik ga gaan rijden met de fiets ( de reden is omdat ik dan niet mijn smartphone moet mee nemen maar een gewone gsm ).
De laatste keer dat ik iets heb moeten sturen met dat nummer was verleden jaar in september dus zeker niet een jaar geleden ofzo.
Ik heb hem wel een kleine maand niet meer gebruikt.
Hoe komt het dan dat hij nu inactief is geplaatst?
Het nummer is 0471373524
Alvast bedankt,
dieter
Bladzijde 1 / 1
als het een P&G kaart is mss niet geregistreerd (identificeren) of heb je vergeten op tijd te herladen met een bedrag
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
Dat eerste heb ik zeker gedaan want dat hebben ze genoeg gezegd vroeger in het nieuws en al.
Ik dacht dat het wel minder dan een jaar was dat ik hem nog had opgeladen maar ik kan mij natuurlijk wel vergissen daarin. Nu kan ik daar waarschijnlijk niet meer achter komen zeker wanneer het de laatste keer was?
Ik heb al een keer rond gekijken op het internet en ik heb zo de indruk dat er geen manier meer is om mijn nummer terug actief te maken of wel?
Ik dacht dat het wel minder dan een jaar was dat ik hem nog had opgeladen maar ik kan mij natuurlijk wel vergissen daarin. Nu kan ik daar waarschijnlijk niet meer achter komen zeker wanneer het de laatste keer was?
Ik heb al een keer rond gekijken op het internet en ik heb zo de indruk dat er geen manier meer is om mijn nummer terug actief te maken of wel?
Heb je deze pay and go gekoppeld aan een MyProximus (http://proximus.be/login) dan zou je daar als alles goed werkt je laadgeschiedenis moeten kunnen opvragen.
Daar kun je ook zien of de identificatie nog actief staat.
Als je te laat bijgeladen hebt, kan er morgen wel iemand van proximus, als ze hier langs komen op het forum, wel laten natrekken of je het nummer kunt terugkrijgen.
als ze niet moesten regeren kun je eventueel een Privébericht sturen (klik hier)
Daar kun je ook zien of de identificatie nog actief staat.
Als je te laat bijgeladen hebt, kan er morgen wel iemand van proximus, als ze hier langs komen op het forum, wel laten natrekken of je het nummer kunt terugkrijgen.
als ze niet moesten regeren kun je eventueel een Privébericht sturen (klik hier)
ok merci voor de info
Het goede nieuws is dat het nummer nog altijd bij Proximus zit
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Ow dat is wel zeer goed nieuws.
Bedankt Martin.
Ik ga ze nu keer een privé bericht sturen ofzo.
Alvast al bedankt
Bedankt Martin.
Ik ga ze nu keer een privé bericht sturen ofzo.
Alvast al bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.