Vraag
Nieuwe afstandsbediening
Afgelopen vrijdag stel ik de vraag of het mogelijk is om te zappen zonder mijn kast open te zetten waar de decoder in staat. De vriendelijke dame op de proximus chat geeft aan dat dit kan mits een andere afstandsbediening die ze mij zou toesturen. Echter tot op heden mocht ik nog niks ontvangen. Vandaag bel ik dus naar de technische dienst en krijg een alles behalve klantvriendelijke persoon aan de lijn die nogal lachend met het verhaal omgaat en aangeeft dat ik niks zal ontvangen en ik deze afstandsbediening moet gaan komen of een extra toestel dien aan te schaffen om het IR signaal te herhalen in de kast. Wie kent hieromtrent het juiste verhaal? Mocht Proximus meelezen dan wil ik jullie nog eens oproepen om dringende iets aan de mentaliteit van sommigen van jullie technische klantendienst te werken ( naam van de persoon is in prive bericht te verkrijgen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.