Vroeger kon ik My Support raadplegen in My Proximus om te zien welke diensten beschikbaar waren en welke onbeschikbaar.
Nu is er niks meer van terug te vinden , de vraag is dus hoe dat komt en of er iets kan aan gedaan worden.
Bladzijde 1 / 1
Dit kan normaal nog altijd, wel op een iets andere wijze bv.
https://www.proximus.be/nl/personal/?
Klik "support", klik bv. "vaste lijn icoon" - test mijn lijn - u komt vervolgens op MyPx terecht en met login kunt u verder
Het omgekeerde eerst MyPx login dan Support (ernaast) aanklikken gaat ook. Waarom het reeds x tijd (weken?) zo is "mag joost (de programmeur) weten"
Succes
https://www.proximus.be/nl/personal/?
Klik "support", klik bv. "vaste lijn icoon" - test mijn lijn - u komt vervolgens op MyPx terecht en met login kunt u verder
Het omgekeerde eerst MyPx login dan Support (ernaast) aanklikken gaat ook. Waarom het reeds x tijd (weken?) zo is "mag joost (de programmeur) weten"
Succes
Maar dat komt op het zelfde neer als je direct gaat via MyProximus als via de https://www.proximus.be/nl/personal/ ……..
want krijg op beide > technische fout
Is eigenlijk gewoon de link > https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/mySupport/mySelfRepair
die je moet volgen.
want krijg op beide > technische fout
Is eigenlijk gewoon de link > https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/mySupport/mySelfRepair
die je moet volgen.
Martin jouw link is zeker sneller en beter (maar bovenstaande lukt bij mij in ieder geval)
Ik denk op het moment dat je problemen ondervindt, dat ze allemaal niet gaan werken gelijk welke weg je volgt, want tenslotte kom je, of zou je, op de zelfde pagina moeten terecht komen.
Alle wegen leiden naar Rome maar niet altijd via Proximus
PS: ondertussen werkt het toch al weer als ik via deze link probeer
> https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/mySupport/mySelfRepair
en ook via de andere wegen, 't was blijkbaar een probleempje van korte duur...
Alle wegen leiden naar Rome maar niet altijd via Proximus
PS: ondertussen werkt het toch al weer als ik via deze link probeer
> https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/mySupport/mySelfRepair
en ook via de andere wegen, 't was blijkbaar een probleempje van korte duur...
Dag Alexander,
Je kan onder 'Mijn Producten' > 'Bekijk & configureer' de mogelijkheden bekijken en aanpassen.
Deze functie is enkel voor kleinere wijzigingen, voor grotere aanpassingen contacteer je best de klantendienst op gratis nummer 0800 22 800
Mvg. Wilfried
Je kan onder 'Mijn Producten' > 'Bekijk & configureer' de mogelijkheden bekijken en aanpassen.
Deze functie is enkel voor kleinere wijzigingen, voor grotere aanpassingen contacteer je best de klantendienst op gratis nummer 0800 22 800
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.