Skip to main content
Vraag

My proximus app

  • 25 januari 2018
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Mijn gsm abonnement werd deze week toegevoegd aan onze tuttimus. Maar ik kan mijn abonnement niet bekijken op de app. Hij blijft maar laden ook enkel op 4G.
Iemand die kan helpen?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 27 januari 2018
Hallo Stephanie, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam van My Proximus doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 222 reacties
  • 29 januari 2018
Hallo Stephanie,

heb je al eerst een MyProximus account aangemaakt via je pc? Je kan via deze link , je MyProximus account aanmaken (

Nog geen toegang tot MyProximus? Registreer een account):

https://www.proximus.be/login?ru=https%253A%252F%252Fadmit.belgacom.be%252Fmyproximus%252F%253F_ga%253D1.179544676.1365116564.1481118445 Kan je daarna eens nachecken of je dan wel je gsm abonnement kan raadplegen op MyProximus, via je pc?

Groeten,

Aw

OK ik kan nu mijn verbruik zien. Jammer dat ik geen melding heb gekregen want ik zit er blijkbaar voor 2€ over.
Toch bedankt voof de hulp