Skip to main content
Beantwoord

Levering nieuw gsm toestel


Ik heb maandagmiddag een gsm bestelt online, jullie beloven levering de dag erna. We zijn woensdag en ik heb nog geen gsm. Ik weet ook niet hoe ver het staat met deze bestelling want jullie laten niks weten. Klantendienst bellen is geen optie want zij kunnen niet helpen. Ik hen sinds maandag onmiddelijk online betaald. Dus het geld hebben jullie wel al. Maar verder niks. Ik heb deze telefoon dringend nodig aangezien ik naar het Buitenland vertrek. Ik reken echt wel op de gepaste service van jullie en verneem graag een antwoord en ontvang ook heel graag deze gsm!

Beste antwoord door JanDe

Het order is gisteren doorgelopen, en dat betekent dat de verzending van de gsm nu voor elk moment kan zijn. Concrete vragen over de webshop kan je stellen op 080099974. Succes. Jan
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 30 mei 2018
Tip: Mss langs deze weg eens informeren >
online formulier (Hebt u vragen over de bestelling van uw toestel of waardebon) => https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_my_online_order/particulieren/producten/r-orphans/forms/mijnonlinebestelling.html
of bellen 0800 99 974 klantendienst van de shop

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 30 mei 2018
Inmiddels heb ik vernomen dat alles vasthangt omdat jullie systeem mijn adres niet aanvaardt.
Omdat dit nog een tijd kan duren is een optie om een nieuwe bestelling te plaatsen en de huidige te annuleren.
Vraag: dit kan? Ook met een abonnement? Ik wil uiteraard de garantie dat ik mijn geld terug krijg en toch geen 2 abonnementen aan mijn been heb.....

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4364 reacties
  • 30 mei 2018
De vraag stellen is het antwoord geven: waarom zou "het systeem" nu plotseling wel uw adres aanvaarden? De oorzaak van het (IT-)probleem moet eerst gelicht worden. Mocht u - voorafgaandelijk aan een eventuele 2e bestelling - een schriftelijke bevestiging van annulering krijgen, kunt u "veilig" een 2de poging wagen...
Dit is en blijft uiteraard evenwel enkel en alleen mijn persoonlijk advies hieromtrent.

Martin
  • 33062 reacties
  • 30 mei 2018
Ellyvh schreef:
Inmiddels heb ik vernomen dat alles vasthangt omdat jullie systeem mijn adres niet aanvaardt.
Omdat dit nog een tijd kan duren is een optie om een nieuwe bestelling te plaatsen en de huidige te annuleren.
Vraag: dit kan? Ook met een abonnement? Ik wil uiteraard de garantie dat ik mijn geld terug krijg en toch geen 2 abonnementen aan mijn been heb.....

Tip: Vraag dit ondertussen ook eens in een > Privébericht (klik hier) of ze uw vragen kunnen bevestigen:

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2018
Het order is gisteren doorgelopen, en dat betekent dat de verzending van de gsm nu voor elk moment kan zijn. Concrete vragen over de webshop kan je stellen op 080099974. Succes. Jan

Beste,
Heeft u deze ondertussen al ontvangen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • 8 juni 2018
Beste, kan je even toelichten waar dit concreet over gaat? Hebben we wat ondertussen ontvangen? Groetjes Freya