Beantwoord
Levering nieuw gsm toestel
Ik heb maandagmiddag een gsm bestelt online, jullie beloven levering de dag erna. We zijn woensdag en ik heb nog geen gsm. Ik weet ook niet hoe ver het staat met deze bestelling want jullie laten niks weten. Klantendienst bellen is geen optie want zij kunnen niet helpen. Ik hen sinds maandag onmiddelijk online betaald. Dus het geld hebben jullie wel al. Maar verder niks. Ik heb deze telefoon dringend nodig aangezien ik naar het Buitenland vertrek. Ik reken echt wel op de gepaste service van jullie en verneem graag een antwoord en ontvang ook heel graag deze gsm!
Beste antwoord door JanDe
Het order is gisteren doorgelopen, en dat betekent dat de verzending van de gsm nu voor elk moment kan zijn. Concrete vragen over de webshop kan je stellen op 080099974. Succes. Jan
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.